تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل

مدارس استان تهران بازهم غیرحضوری شدند

ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از غیر حضوری شدن مدارس استان تهران برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد و گفت: طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و فروش روزانه مجوز طرح ترافیک برای روز سه شنبه از سوی شهرداری تهران ممنوع است.

کد خبر: ۱۴۳۶۹۰
۲۱:۰۷ - ۲۶ دی ۱۴۰۱

مدارس استان تهران بازهم غیرحضوری شدند

دیدارنیوز: عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران درگفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مدارس استان تهران در تمامی مقاطع فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در ادامه تاکید کرد: کودکستان‌ها نیز در استان تهران فردا تعطیل هستند.

وی افزود: همچنین بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و فروش روزانه مجوز طرح ترافیک برای روز سه شنبه از سوی شهرداری تهران ممنوع است.

به گفته معاون استاندار تهران، فعالیت های عمرانی شهرداری‌های استان تهران و معادن شن و ماسه برای روز سه شنبه ۲۷ دی ماه ممنوع خواهد بود.

ملکی از شهروندان درخواست کرد از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند و در صورت لزوم حتما از ماسک های مناسب N95 استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی