تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

آغاز به کار تولید مستند علیمردان خان در چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار مستند ملی علیمردان خان خبر داد و گفت: حدود یک سال زمان صرف مراحل پژوهش، پیش تولید، تولید و پس تولید این مستند خواهد شد البته تلاش می‌کنیم اکران مستند سال آینده و همزمان با شهادت علیمردان خان صورت بگیرد.

کد خبر: ۱۴۳۶۷۴
۱۵:۴۸ - ۲۶ دی ۱۴۰۱

آغاز به کار تولید مستند علیمردان خان در چهارمحال و بختیاری

 

دیدارنیوز: احسان قائدی درخصوص ساخت مستند ملی و رونمایی از پرتره دیجیتال شهید علیمردان خان بختیاری، اظهار کرد: امروز ما درحال مبارزه با جنگ روایت‌ها هستیم و دشمنان در تلاش‌اند تا ذهن جوانان ما را از داشتن هویت خالی کنند بنابراین لازم است قهرمانان ملی را بشناسیم و برای معرفی آن‌ها به دیگران نیز اقدامات موثری انجام دهیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت روایت دلاوری‌ها و سلحشوری‌های مردم استان در بزنگاه‌های تاریخی، افزود: بخشی از این روایت مربوط به قهرمانان این استان است چراکه هر کشوری برای تامین امنیت خود علاوه‌بر نیاز‌های نظامی و سخت‌افزاری به وجود قهرمانان هم نیاز دارد.

وی ادامه داد: علیمردان خان بار‌ها توسط مقام معظم رهبری و سایر شخصیت‌های بزرگ کشور مورد توجه قرار گرفته است و یکی از قهرمانان بزرگ کشور به شمار می‌آید که لازم است زندگی و سلحشوری‌های او روایت شوند.

قائدی عنوان کرد: از ماه‌های گذشته با حمایت سازمان سینمایی سوره کشور همچنین حوزه هنری کشور ساخت مستند ملی علیمردان خان به کارگردانی آرمان قلی‌پور آغاز و پروژه تا مرحله ارائه طرح پیش برده شد، در ماه گذشته نیز این طرح به تصویب رسید.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار مستند ملی علیمردان خان خبر داد و گفت: حدود یک سال زمان صرف مراحل پژوهش، پیش تولید، تولید و پس تولید این مستند خواهد شد البته تلاش می‌کنیم اکران مستند سال آینده و همزمان با شهادت علیمردان خان صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز معرفی بیش از پیش قهرمانان ملی، پرتره دیجیتال علیمردان خان نیز توسط هنرمندان چهارمحال و بختیاری کشیده شد که صبح امروز رونمایی از این پرتره صورت گرفت، امیدواریم به همت سایر دستگاه‌ها همایش علمی نقش علیمردان خان به عنوان یکی از قیام‌های ضد استبداد نیز در استان برگزار شود.

قائدی خاطرنشان کرد: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به دنبال این است که تمامی شخصیت‌های تاثیرگذار استان مانند عمان سامانی، آیت‌الله دهکردی، آقا جلال‌الدین بت‌شکن، حبیب دستان بنی و... را به مردم معرفی کند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی