تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تشکیل جلسه هیأت اختلاف داوری در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ، علی مهدی پور ؛ ضمن حضور در جلسه هیأت اختلاف و داوری در محل سالن جلسات شرکت، بر فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راکد  در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان تأکید کرد .

کد خبر: ۱۴۳۶۲۴
۲۲:۰۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۱

تشکیل جلسه هیأت اختلاف داوری در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ؛ در ادامه بیان داشت : در این جلسه دو روزه که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان مرضی الطرفین برگزار شد ؛ 80 پرونده مورد بررسی قرار گرفت .

وی تصریح کرد ؛بخش عمده‌ای از قراردادهای مطروحه در این جلسات ، مربوط به متقاضیانی است که با وجود تخصیص زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به تعهدات خود عمل ننموده اند .

علی مهدی پور ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت : متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت نکنند و زمین های خریداری شده را راکد نگه دارند ، طبق دستورالعمل و دفترچه قرارداد حق بهره برداری شهرک های صنعتی کشور با آنان برخورد قانونی صورت می پذیرد . 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت : تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان با جدیت ادامه دارد .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی