تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
تصمیمات ساعتی در استانداری پایتخت

فخاری: ادارات تهران فردا تعطیل است/ حضور یک سوم کارمندان لغو شد!

در حالی که شفیقی، معاون استاندار تهران ساعتی پیش گفته بود یک سوم کارمندان تهرانی فردا بدون وسایل گرمایشی فعالیت خواهند داشت و باید لباس گرم بپوشند و همین مساله انتقادهایی در پی داشت، فخاری استاندار تهران با بیان اینکه ادارات دولتی و بخش خصوصی تهران فردا تعطیل است، گفت: با بررسی‌ها و تصمیمات جدید مقرر شد حضور یک سوم کارمندان تهرانی برای فردا لغو شود.

کد خبر: ۱۴۳۵۵۸
۲۱:۵۹ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

فخاری: ادارات دولتی و بخش خصوصی تهران فردا تعطیل است

دیدارنیوز: استاندار تهران اعلام کرد که کلیه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی تهران فردا یکشنبه تعطیل است.

علیرضا فخاری به شبکه خبر گفت: کلیه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در استان تهران فردا تعطیل است و بخش‌هایی که به‌صورت خدمات اورژانسی، شیفتی و خدمات عام که به‌صورت عمومی فعالیت می‌کند دایر می‌باشد.

در حالی که شفیقی، معاون استاندار تهران ساعتی پیش گفته بود یک سوم کارمندان تهرانی فردا بدون وسایل گرمایشی فعالیت خواهند داشت و باید لباس گرم بپوشند و همین مساله انتقادهایی در پی داشت، فخاری افزود: با بررسی‌ها و تصمیمات جدید مقرر شد حضور یک سوم کارمندان تهرانی برای فردا لغو شود.

او در ادامه گفت: مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و امتحانات پایه دوازدهم و دانشگاه‌ها طبق برنامه انجام می‌شود. بانک‌ها به صورت یک سوم شعب با تشخیص خود بانک‌ها فعالیت می‌کنند و مابقی تعطیل هستند.

مطلب مرتبط: 

خاموشی وسایل گرمایشی؛ کارمندان تهرانی لباس گرم بپوشند! +ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی