تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

فعالیت‌های بزرگترین سایت بازسازی دستگاه‌های حفاری در کشور به روز رسانی و شتاب می‌گیرد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های صنعت نفت در زمینه توسعه میادین نفت و گاز و نقش محوری این شرکت در تحقق این امر، فعالیت‌های بزرگترین سایت بازسازی دستگاه‌های حفاری در کشور به روز رسانی و شتاب می‌گیرد.

کد خبر: ۱۴۳۴۸۹
۰۹:۴۱ - ۲۴ دی ۱۴۰۱

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: حمید رضا گلپایگانی در بازدید از این سایت در طرح مرکزیت شرکت واقع در منطقه سدین در حومه کلانشهر اهواز، افزود: روز آمد سازی و آماده به کار نمودن دکل‌های حفاری و تجهیزات و متعلقات مربوط به آن‌ها و خدمات فنی در پی تاکید و اهتمام وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای پاسخگویی به اجرای برنامه‌های حفاری در موقعیت مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: بازسازی و نوسازی و تعمیرات اساسی (اورهال) تجهیزات از ارکان اصلی عملیات حفاری است که می‌بایست با هم افزایی و همیاری مستمر و بیش از پیش مدیریت‌های بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و نگهداری و تعمیرات (نت) و سایر بخش‌های مرتبط به نحو مطلوب حاصل گردد.

گلپایگانی با بیان اینکه همه دستگاه‌های حفاری ناوگان شرکت نیاز به روز آمد سازی دارند، اظهار کرد: در این ارتباط نیاز به برنامه ریزی، جدول زمان بندی و هماهنگی بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی و کار جهادی است تا پس از بررسی کارشناسی و بازرسی فنی و نیاز سنجی دستگاه حفاری در موقعیت استقرار و تهیه گزارش مستدل، نسبت به تدارک کالا و قطعات و تجهیزات اقدام و به محض انتقال دکل به سایت، مراحل بازسازی در کارگاه‌های فنی آغاز و بدون وقفه و در نزدیکترین زمان ممکن در چارچوب استاندارد‌های تعریف شده انجام و دستگاه برای استقرار در موقعیت‌های عملیاتی آماده شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در همین حال اصلاح ساختار سازمانی و فرآیند کار مدیریت بازسازی و ارتقاء دستگاه و تجهیزات حفاری در جهت چابک سازی و استفاده از خدمات برون سپاری را یادآور شد و افزود: با توجه به مساحت ۹ هکتاری سایت و امکانات و تجهیزات لازم برای بازسازی همزمان چهار دستگاه حفاری، لازم است از ظرفیت کامل آن بهره برداری و بازسازی همانند ایمنی در همه جا و همه حال به عنوان جزء لاینفک کار تلقی گردد.

گلپایگانی در این بازدید که معاونان مدیرعامل در عملیات حفاری، فنی و مهندسی، مدیریت نت، معاون مدیریت خدمات، روسای حراست و روابط عمومی و شماری از کارشناسان بخش‌های عملیات و خدمات فنی حضور داشتند، از بخش‌ها و کارگاه‌های مختلف و دکل‌های در حال بازسازی در سایت بازدید و در گفت و گوی صمیمی با کارکنان از زحمات آنان قدردانی کرد.

در جریان این بازدید سردار اسدالهی مدیر بازی‌ای و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری با این توضیح که در این مجموعه دو سوله در ابعاد ۴۰ در ۲۰ و ۵۰ در ۲۴ متر مربع با ارتفاع ۱۰ و ۱۲ متر ساخته شده که یکی مربوط به سند بلاست و رنگ‌آمیزی و سوله دوم برای بازسازی دکل اختصاص یافته است، گفت: بازسازی کامل دستگاه‌های حفاری شامل سازه، مخازن سیال، مخازن آب، تجهیزات مکانیک شامل دراورکس، پمپ‌های سیال، ژنراتورها، سیستم بالابری، تجهیزات برق شامل تراکشن موتورها، الکتروموتور‌ها و اتاق کنترل برق (SCR) و تجهیزات الکترونیک و ابزار دقیق می‌شود.

وی با بیان اینکه به موازات تعمیرات اساسی و بازسازی دکل‌های حفاری در بخش خدمات فنی نیز بازسازی سایر تجهیزات از جمله دستگاه تراک سیمانزنی و اسید زنی و لوله مغزی سیار صورت می‌پذیرد، افزود: هم اکنون دکل‌های حفاری ۲۸، ۶۷، ۲۰، ۷۰، ۸۲، ۴۲، ۳۶ در مراحل تعمیرات اساسی و بازسازی قرار دارند که بازسازی ۶۱ و ۲۰ به اتمام رسیده و آماده به کار است و دکل ۴۸ در مرحله آماده سازی نهایی می‌باشد.

مدیرعامل و همراهان در ادامه از انبار‌های پشتیبانی اماکن خدمات اداری در کارگاه شماره یک (شهید سالاری) بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی