تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
وزیر بهداشت خبر داد

توزیع داروهای خاص به صورت سهمیه‌بندی

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: دارو‌های خاص را بطور سهمیه بندی توزیع می‌کنیم.

کد خبر: ۱۴۳۳۸۳
۱۲:۱۵ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

توزیع داروهای خاص به صورت سهمیه‌بندی

دیدارنیوز: بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد روند توزیع دارو‌های خاص ازجمله انسولین گفت: دارو‌های خاص را بطور سهمیه بندی توزیع می‌کنیم، درمورد انسولین هم آن‌هایی که به پزشک متخصص غدد یا داخلی مراجعه می‌کنند و برای آن‌ها نسخه الکترونیک داده می‌شود، این دارو به صورت سهمیه‌ای ارائه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا این روند برای توزیع دارو‌های دیگر در نظر گرفته نمی‌شود، افزود: دارو‌ها چند دسته است از جمله دارو‌های برندی و اختصاصی. هر دارو وضعیت خاص خود را دارد و درمورد دارو‌هایی مثل انسولین سهمیه بندی را انجام دادیم.

وزیر بهداشت در ادامه گفتگو با خبرنگاران در مورد تمهیدات انجام شدن از سوی وزارت بهداشت با توجه به ورود سویه‌های جدید کرونا به کشور تصریح کرد: مردم را به انجام واکسیناسیون تشویق می‌کنیم و حتما کسانی که ۶ ماه از تاریخ واکسیناسیونشان گذشته است، برای واکسیناسیون مجدد، سریعا به مراکز ما مراجعه کنند.

وی در این زمینه ادامه داد: مراکز درمانی همه آماده باش هستند، الحمدالله میزان تخت‌های ما به اندازه کافی هست و هیچ نگرانی از نظر درمانی نداریم.

عین اللهی با بیان این که ما ۶ واکسن داریم که همه مناسب هستند، در مورد تمهیدات انجام شده برای ورود مسافران به کشور از جمله از کشور چین تصریح کرد: در خصوص ورود مسافرین، به پایانه‌ها دستور داده شده که کار‌های که پیش از این می‌کردند را با وقت بیشتری انجام دهند.

وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال که آیا این یعنی تست گرفته می‌شود؟ گفت: بله

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی