تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
شروع مرحله یک شانزدهم جام حذفی

مصاف یحیی و امیر با لیگ یکی‌ها

لیگ برتر فوتبال ایران در هفته پانزدهم کارش به پایان رسید و قرار است در وقفه یک‌هفته‌ای بین نیم‌فصل اول و دوم، رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک‌شانزدهم با حضور تیم‌های لیگ برتری دنبال شود.

کد خبر: ۱۴۳۳۲۴
۱۴:۱۴ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

مصاف یحیی و امیر با لیگ یکی‌ها

 

دیدارنیوزـ شقایق آسیایی: پرسپولیس و گل‌گهر امروز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه کار خود را در جام حذفی، در مرحله یک شانزدهم  آغاز می‌کنند.

قرمزهای پایتخت برای سومین فصل متوالی در جام حذفی خود در جام برابر حریفی از لیگ آزادگان آغاز کنند. آن‌ها فصل گذشته در خانه ویستاتوربین قرار گرفتند و حریف لیگ یکی خود را با ۴ شکست دادند و پیشتر هم توانسته بودند در کرمان، مس نوین را با ۳ گل شکست بدهند و حالا باید امروز  برابر ون‌پارس اصفهان به میدان بروند. ون‌پارس در لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور دارد و در نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها در ۱۶ بازی، ۲۰ امتیاز کسب کرده و در رتبه دهم جدول قرار گرفته و ۸ بازی اخیر خود را نباخته است. آن‌ها امیدوارند بتوانند خاطره ۶ سال قبل قشقایی شیراز را زنده کنند و بتوانند در مرحله یک‌شانزدهم نهایی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار بزنند و سرخ‌پوشان پایتخت امیدوارند برای سومین فصل متوالی بتوانند کار خود را در جام حذفی با برتری مقابل حریفی از لیگ آزادگان، شروع کنند.

گفتنی است با توجه به حریف ساده پرسپولیس این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی به بازیکنان اصلی خودش استراحت دهددو از جوان‌ترها در این بازی استفاده کند.

دربی متعدد کرمانی‌ها

شاگردان امیر قلعه‌نویی در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان شهربابک است. حریف شهر بابک در حال حاضر در لیگ یک در رتبه ششم جدول حضور دارند و در ۱۵ بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بودند که نشان از کار دشواری گل‌گهر در خانه دارد. بعد از تجربه برگزاری دربی ۳ تیم کرمانی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران، حالا قرار است دربی تازه‌ای میان نمایندگان استان کرمان در جام حذفی برگزار شود. گل‌گهر در ۲ فصل اخیر با هدایت امیر قلعه‌نویی در جام حذفی کارش را با پیروزی مقابل مس کرمان و شهرداری آستارا در جام حذفی آغاز کرده ولی موفق به حضور در مراحل پایانی و کسب جام نبوده است.

هواداران گل‌گهر امیدوارند این فصل برای سومین بار متوالی آن‌ها بتوانند با کنار زدن حریف لیگ یکی به مرحله بعد صعود کنند و این دفعه بتوانند یک جام به سیرجان ببرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی