تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پاپ فرانسیس: «جنگ اوکراین» جنایت در مقابل درگاه الهی و علیه بشریت است

پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان اعلام کرد که جنگ‌هایی شبیه به جنگ فعلی در اوکراین که با تجاوز نظامی روسیه آغاز شد، "جنایت در مقابل درگاه الهی و علیه بشریت" هستند.

کد خبر: ۱۴۳۲۶۸
۱۷:۵۸ - ۱۹ دی ۱۴۰۱

پاپ فرانسیس: «جنگ اوکراین» جنایت در مقابل درگاه الهی و علیه بشریت است

دیدارنیوز: رهبر مسیحیان کاتولیک جهان امروز دوشنبه تاکید کرد، جنگ‌هایی شبیه به جنگ فعلی در اوکراین که در جریان آن‌ها مناطق غیرنظامی هدف تخریب کورکورانه قرار می‌گیرند "جنایت در مقابل درگاه الهی و علیه بشریت" هستند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان، در یک سخنرانی خطاب به دیپلمات‌های منصوب شده در واتیکان به طرح دیدگاه‌هایش درباره وضعیت جهان پرداخت. او جنگ در اوکراین را "همراه با پیامد‌های مرگ و ویرانیش و حملات علیه زیرساخت‌های غیرنظامی که منجر به از بین رفتن جان انسان‌ها آن هم نه فقط در اثر شلیک سلاح‌ها و اقدامات خشونت آمیز بلکه همچنین در اثر گرسنگی و سرمای منجمد کننده می‌شود" خواند.

وی سپس فوراً از قوانین واتیکان نقل قول کرد و گفت: "هر اقدام جنگی با هدف تخریب بی رویه کل شهر‌ها یا مناطقی وسیع همراه با ساکنانشان، جنایتی علیه خدا و بشریت است که شایسته محکومیت قاطع و صریح است".

رهبر مسیحیان کاتولیک جهان با اشاره به بحران موشکی کوبا در سال ۱۹۶۲ گفت: "متأسفانه امروز نیز تهدید هسته‌ای مطرح شده و جهان بار دیگر احساس ترس و اضطراب می‌کند. "

پاپ فرانسیس درخواست خود را برای ممنوعیت کامل سلاح‌های هسته‌ای تکرار کرد و گفت که حتی داشتن آن‌ها بر مبنای دلایل بازدارندگی، "غیر اخلاقی" است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی