تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
بمنظور تامین برق خوزستان و گذر از پیک برق تابستان ۱۴۰۲

اجرای تعمیرات اساسی و رفع موانع تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

سرپرست نیروگاه رامین اهواز از عزم جدی این نیروگاه در اجرای تعمیرات اساسی و رفع موانع تولید به منظور پایداری واحد‌های تولید برق در تابستان آینده خبر داد.

کد خبر: ۱۴۳۲۶۳
۱۷:۲۴ - ۱۹ دی ۱۴۰۱

اجرای تعمیرات اساسی و رفع موانع تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

دیدارنیوز‌‌ _‌ سرویس‌ خوزستان: به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، محسن حافظی گفت: کاهش دمای هوا و کاهش مصرف برق در فصول پاییز و زمستان این فرصت را به ما می‌دهد تا با اجرای تعمیرات و رفع مشکلات فنی واحد‌های تولیدی بتوانیم سطح آمادگی خودرا جهت تولید پایدار انرژی حیاتی برق درفصل تابستان تقویت کنیم.

وی اجرای تعمیرات اساسی واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ این نیروگاه را مهم‌ترین برنامه عملیاتی این مجموعه در نیمه دوم سال عنوان کرد و افزود: این واحد تولیدی که یکی از ۶ واحد تولیدی این نیروگاه است را به منظور رفع مشکلات فنی و تعمیرات اساسی از مدار تولید خارج کردیم تا با رفع چالش‌های فنی بتوانیم سطح آمادگی و توان تولیدی این واحد را جهت پشتیبانی از روند تولید این نیروگاه تقویت کنیم.

حافظی مهمترین برنامه عملیاتی در این واحد را در بخش‌های توربین و ژنراتور و بویلر و تجهیزات جانبی عنوان کرد و ادامه داد: بازسازی استارت بویلر واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک، تعمیرات میان دوره‌ای واحد یک و ۶، رفع محدودیت‌های فنی و تاسیساتی برج‌های خنک کن و رفع مشکلات فنی و محدودیت‌های تولید سایر بخش‌های نیروگاه از دیگر برنامه‌های عملیاتی این نیروگاه به شمار می‌روند.

سرپرست نیروگاه رامین اهواز اجرای تعمیرات میان دوره‌ای واحد‌های ۳ و ۴ را نیز از دیگر برنامه‌های عملیاتی این نیروگاه در روز‌های پیش رو عنوان کرد.

وی می‌گوید: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده قصد داریم واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲ را نیز جهت اجرای عملیات تعمیرات نیمه سنگین ۴۵ روزه جهت رفع مشکلات فنی در بخش‌های توربین، بویلر، تجهیزات جانبی به ویژه برج‌های خنک کن از مدار خارج کنیم تا بتوانیم سطح تولید خود را ارتقا دهیم.

حافظی اضافه کرد: امدیواریم با تکیه به دانش و تجربه کارکنان این نیروگاه شاهد تقویت تولید واحد‌های نیروگاه باشیم تا بتوانیم تابستانی توام با آسایش برای مردم به ارمغان بیاوریم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی