تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
اولین برد ضعیف‌ترین خط حمله و دفاع

خاتون، صدر را پس ‌نمی‌دهد

در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان، در حالی که خاتون به دهمین برد تا اینجا دست پیدا کرد، بادرود نیز توانست برای اولین بار برنده از زمین بیرون بیاید.

کد خبر: ۱۴۳۲۵۶
۱۵:۵۳ - ۱۹ دی ۱۴۰۱

لیگ فوتبال زنان

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: در هفته یازدهم لیگ، تیم‌های بالای جدولی خاتون، شهرداری و سپاهان به پیروزی رسیدند و بادرورد نماینده استان تهران موفق صد اولین پیروزی خودش در لیگ برتر را دشت کند.

خاتون صدرنشینی اش را تثبیت کرد

خاتون که در هفته گذشته موفق شد پس از ۹ هفته خودش را به صدر برساند، در این هفته میزبان ملوانی بود که با ۱۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار داشت. در این دیدار خاتون مدافع عنوان قهرمانی به حریف انزلی‌چی خودش رحم نکرد و با به ثمر رساندن ۵ گل علاوه بر پیروزی تفاضل گل خودش را هم بهتر کرد، تنها گل ملوان نیز روی گل به خودی خاتونی ها به دست آمد. در این دیدار فاطمه گرایلی موفق شد، در دقایق ۳۹ و ۴۵ با به ثمر رساندن دو گل، دبل کند و سمانه چهکندی در دقیقه ۴۶،زهرا قنبری در دقیقه ۷۵ و نگین زندی در دقیقه ۹۰ نیز هر کدام یک گل به ثمر رساند. با احتساب این پیروزی خاتون با ۳۱ امتیاز و کسب ۱۰ برد و یک تساوی و بدون باخت و با تفاضل گل ۳۶+، صدر نشینی خودش را تثبیت کرد و ملوانی‌ها نیز با این شکست، با ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پیکان، در رتبه ششم جدول باقی ماند.

پیروزی شهرداری در نیمه مربیان

در دیگر دیدار مهم این هفته شهرداری که هفته گذشته صدر را به همشهری خودش خاتون تعارف کرد. میهمان پیکان بود.

پیکان در شرایطی پا به این میدان گذاشت که در سه هفته گذشته موفق شده بود سه پیروی متوالی را کسب کند. در نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند ولی در نیمه مربیان شاگردان مریم نجاتی موفق شدند با دو گل شبنم بهشت در دقیقه ۵۶ و شقایق روزبهان در دقیقه ۸۷،  فاصله ۳ امتیاز تا صدر را برای خودشان حفظ کنند و در جایگاه دوم جدول باقی بمانند. پیکان نیز با این شکست در رده پنجم جدول قرار گرفت.

دیدار تیم‌های همسایه

سپاهانی ها که در هفته گذشته با شکست صدرنشین رقابت‌ها شهرداری کار بزرگی انجام دادند. در هفته یازدهم با روحیه بهتری  به دیدار پالایش ایلام رفتند. در این دیدار موفق شدند در همان دقایق ابتدایی، در دقیقه ۷ بازی توسط ملیکا محمدی به گل برسند. اما ایلامی ها یک دقیقه بعد توسط روژین تمریان گل سپاهان را پاسخ دادند تا بازی به تساوی بکشد. در دقیقه ۲۰، داور یک پنالتی برای زرد پوشان سپاهان گرفت که هاجر دباغی،پشت توپ ایستاد و ضربه مستقیم به اوت رفت. پس از آن باز هم سپاهانی ها حملاتی را روی دروازه ایلام تدارک دیدند تا موفق شدند توسط زهرا علیزاده در دقیقه ۴۷ به گل برسند. اما باز هم یک دقیه بعد تیم میهمان توسط سمیه خرمی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. تا نتیجه به تساوی ۲ بر ۲ برسد. درنیمه دوم شاگردان مریم ایراندوست موفق شدند دو گل دیگر توسط مرضیه نیکخواه و زهرا علیزاده به ثمر برسانند.

درپایان سپاهان با حساب ۴ بر ۲ به یک پیروزی مهم دیگر رسید و این‌ تیم، با ۲۷ امتیاز همچنان در رتبه سوم جدول و در تعقیب دو تیم کرمانی باقی ماند. ایلامی‌ها نیز با این شکست، همچنان با ۱۷ امتیاز در رتبه چهارم باقی ماندند.

اولین برد نماینده تهران در لیگ

در قعر جدول تیم‌های کیان نیشابور و بادرود به مصاف هم رفتند. کیان که دو فصلی است مشکل زمین دارد و تا به حال چند بار به دلیلی نداشتن زمین قصد انصراف از لیگ را داشته این هفته میزبان بادرود بود. نماینده استان تهران، در ۱۰ هفته گذشته موفق به کسب هیچ امتیازی نشده بود و با صفر امتیاز به قعر جدول رده‌بندی چسبیده بود. شاگردان سهیلا جعفری در تیم نیشابوری نیز با چهار امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشتند و امید زیادی به کسب یک پیروزی خانگی در برابر تیم تهرانی داشتند اما در نهایت این شاگردان بیات در بادرود بودند که در این دیدار موفق به کسب اولین پیروزی فصل شده و سه امتیاز شیرین را از نیشابور به تهران بیاورند. با این نتیجه جایگاه هیچ‌کدام از دو تیم در جدول رده‌بندی تغییر نکرد و کیان با چهار امتیاز در رتبه نهم جدول باقی ماند، بادرود نیز علی‌رغم کسب نخستین پیروزی در این مسابقه، همچنان با سه امتیاز در رتبه دهم جدول ۱۰ تیمی لیگ برتر زنان قرار دارد.

نکته جالب در مورد بادرود این هست که گلی که این تیم مقابل نیشابور به ثمر رساند دومین گل این تیم تهرانی در لیگ برتر بود و این تیم با تنها دو گل زده بدترین خط حمله را در اختیار دارد. ضمن اینکه تا اینجا ۲۷ بار نیز دروازه بادرود باز شده است که بازهم این تیم ضعیف ترین آمار دفاعی را به خودش اختصاص داده است.

در سایر دیدار این هفته از لیگ برتر فوتبال زنان، دو تیم زارع باتری سنندج و ایساتیس کران فارس با برتری دو گله تیم شیرازی همراه شد تا در پایان هفته یازدهم،  این تیم با ۱۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار بگیرد. سنندجی ها هم که چند هفته ای است دچار افت شده اند با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی