تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بهترین نمره کیفیت ‌نان‌ برای سیستان و بلوچستان

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان، این استان ضمن کسب بهترین نمره کیفیت در انواع نان‌های لواش، تافتون، بربری و سنگک، عنوان بالاترین درجه کیفی این حوزه را نیز به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۱۴۳۲۴۵
۱۳:۰۳ - ۱۹ دی ۱۴۰۱

بهترین نمره کیفیت ‌نان‌ برای سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان از رتبه برتر نان استان در سطح کشور خبر داد.

به نقل از سایت اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان؛ سرگزی گفت: استان سیستان و بلوچستان ضمن کسب بهترین نمره کیفیت در انواع نان‌های لواش، تافتون، بربری و سنگک، عنوان بالاترین درجه کیفی این حوزه (خیلی خوب) را نیز به خود اختصاص داده است.

مدیرکل غله استان سیستان و بلوچستان افزود: برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت نان از ماهاست که با تشکیل اکیپ‌های منظم نظارت و بازرسی، آموزش و آگاهی دادن نانوایان و تأمین گندم مناسب برای اختلاط با سایر گندم‌ها و به تبع آن استحصال آرد مناسب شروع گردیده و هم اکنون نتیجه مطلوب مدنظر حاصل شده است.

وی گفت: نان‌های تولیدی استان سیستان و بلوچستان در طول سال رتبه برتر را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است. بر این اساس نان لواش سیستان و بلوچستان امتیاز ۹۶، تافتون ۹۵/۶، نان بربری ۹۸ و سنگک امتیاز ۹۶/۶ کسب و در مجموع در ۲ بخش لواش و سنگک رتبه اول کشوری و در بخش نان بربری و تافتون پس از استان زنجان در رتبه دوم کشوری در سالجاری را کسب نموده است.

سرگزی گفت: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۹۶، تافتون ۹۵/۶ و بربری ۹۸، و سنگگ ۹۶/۶ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز تمامی نان‌های تولیدی استان سیستان و بلوچستان در آبان سالجاری نمره ۹۶/۵۵ کسب کرده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بازرسی از واحد‌های نانوایی و کارخانجات آرد استان به طور مستمر صورت می‌گیرد، تصریح کرد: طرح بازرسی یک ماهه را به منظور تشدید بازرسی‌ها در استان اجرایی نمودیم که بر این اساس روزانه از واحد‌های نانوایی و کارخانجات آرد در دو شیفت روزانه مورد پایش و کنترل قرار خواهند گرفت.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی، نیروی انسانی ماهر، ماده اولیه به کار رفته در پخت نان، عدم استفاده از افزودنی‌های غیر مجاز و افزایش نظارت‌ها را از متغیر‌های اصلی در کیفیت نان استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی