تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

جلسه هیات مدیره استقلال؛ ساپینتو می‌رود یا می‌ماند؟

پس از نتایج ضعیف اخیر تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر، قرار است امروز یکشنبه جلسه هیات مدیره این باشگاه برگزار شود و درخصوص آینده ساپینتو در استقلال بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

کد خبر: ۱۴۳۱۷۸
۱۴:۰۴ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

استقلال

دیدارنیوز: پس از حواشی اخیر درباره آینده ساپینتو در استقلال، باشگاه تهرانی اعلام کرد که مصوبات جلسه هیات مدیره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «هیات مدیره باشگاه استقلال مانند روال هفته‌های گذشته، امروز (یکشنبه) جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد که مصوبات آن از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال به اطلاع عموم خواهد رسید.

به دلیل برگزاری این جلسه در کمپ مرحوم حجازی و برگزاری تمرین تیم فوتبال استقلال در همین مکان، امکان حضور اهالی رسانه در مجموعه مرحوم حجازی وجود ندارد و طی روز‌های آتی و در زمان مناسب، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در نشستی صمیمانه میزبان اهالی رسانه خواهد بود و در آن جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.»

به گزارش دیدارنیوز، پس از شکست استقلال برابر تراکتور تبریز و دور شدن از صدر جدول، انتقادهای زیادی از سرمربی پرتغالی آبی‌ها صورت گرفت و حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال بابت نتایج اخیر انتقاد کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی