تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
فرماندار آستارا:

صف کامیون‌ها در آستارا ناشی از افزایش صادرات و واردات است

فرماندار آستارا گفت: روزانه حدود ۴۸۰ دستگاه کامیون صادراتی و وارداتی از مرز زمینی این شهرستان تردد می‌کنند و تداوم ترافیک و صف این خودرو‌ها در پایانه بار و گمرک و خیابان‌های آستارا ناشی از افزایش تقاضا برای صادرات، واردات و ترانزیت کالا‌ها است.

کد خبر: ۱۴۳۱۷۷
۱۴:۰۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

صف کامیون‌ها در آستارا ناشی از افزایش صادرات و واردات است

 

دیدارنیوز: عنایت رضایی پور در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینکه روزانه حدود ۴۸۰ دستگاه کامیون صادراتی و وارداتی از مرز زمینی آستارا در شمال غربی استان گیلان به جمهوری اسلامی ایران ورود و خروج می‌کنند، اظهار کرد: هر سه دقیقه یک کامیون در مرز آستارا وارد یا از کشور خارج می‌شود و تمام تلاش‌ها بر این است که تردد کامیون‌های صادراتی و وارداتی در گمرک مرزی آستارا روان‌تر شود.

وی با بیان اینکه توسط ۲۰۰ تا ۲۴۰ دستگاه کامیون از مرز زمینی آستارا محصولات مختلف از جمله کشاورزی صادر و به همین میزان، کامیون از مرز آستارا به کشور وارد می‌شود، افزود: صادرات نسبت به ترانزیت در اولویت است.

رضایی پور با اشاره به برگزاری نشست با انجمن کامیون داران آستارا و همچنین انجمن کامیون داران صادراتی و کامیون‌های دارای محصولات کشاورزی و بحث و بررسی‌های انجام شده با آنان در خصوص نحوه تردد روان در مرز زمینی و گمرک آستارا، گفت: مصوب شد که به صورت روزانه کامیون‌های صادراتی آستارا به تعداد ۳۰ دستگاه در روز، کامیون‌های ترانزیتی به تعداد ۳۰ دستگاه در روز، صادرات غیر بومی به تعداد ۲۰ دستگاه کامیون و همچنین تخلیه و بارگیری نیز به تعداد ۲۰ دستگاه کامیون در روز، براساس ردیف و شماره تردد‌های خود را انجام دهند تا بتوانیم صادرات و واردات منظمی را در گمرک مرزی آستارا شاهد باشیم.

فرماندار آستارا ادامه داد: مابقی کامیون‌های صادراتی که حدود ۸۰ تا ۱۴۰ دستگاه کامیون محصولات کشاورزی هستند را به صورت روزانه عملیات صادرات آن‌ها در مرز آستارا انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های اداره کل گمرک آستارا برای گذر روزانه کامیون صادراتی و ترانزیت کالای بیشتر در حال توسعه بوده و در مجموع باید برای رفع ترافیک خودرو‌های صادراتی و وارداتی و تسهیل و تسریع در تردد مرزی پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌های لازم انجام شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی