تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آئین بزرگداشت سردار دلها و دهه بصیرت در نفت و گاز مارون برگزار شد

مهندس ناصری: شهید سلیمانی مظهر ولایتمداری، شجاعت و مقاومت است

آئین بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت یکشنبه 11 دی با حضور امام جمعه موقت اهواز و فرمانده تیپ 15 امام حسن مجتبی (ع) در ستاد مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار گردید.

کد خبر: ۱۴۳۱۳۱
۲۱:۱۶ - ۱۷ دی ۱۴۰۱

مهندس ناصری: شهید سلیمانی مظهر ولایتمداری، شجاعت و مقاومت است

دیدارنیوز‌-‌سرویس‌ خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت با بیان اینکه شهید سلیمانی مظهر ولایتمداری، شجاعت و مقاومت بوده و خواهد بود، برگزاری مراسم اینچنینی برای ترویج مکتب و دیدگاه آن شهید در حمایت و دفاع از مظلومان و استکبارستیزی را لازم دانست و گفت: دشمن فکر می کند که با به شهادت رساندن حاج قاسم، فرهنگ مقاومت و امید مستضعفان را نیز از میان خواهد برد، اما شهید سلیمانی با همه جنبه های اخلاقی، حرفه ای و اعتقادی اش در تاریخ به نیکی و بزرگی ماندگار شد.
، مهندس قباد ناصری افزود: از طرفی، رویکرد حماسه 9 دی به عنوان نماد بصیرت مردمی و موفقیت گفتمان انقلاب اسلامی  در خنثی سازی پدیده فتنه، موضوعی است که باید به صورت مداوم مورد بحث قرار گیرد تا جامعه را از هجمه های دشمن مصون نگاه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین میر احمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت شهرستان اهواز ضمن تقدیر از سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به خاطر برگزاری این مراسم، هدف اصلی دشمن در دنیای مدرن را شکست جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم دانست و اظهار داشت: وقتی استکبار و اعوانش می بینند که از طریق نبرد تسلیحاتی، یارای مصاف با ملت ایران را ندارند، با استفاده از پلتفرم های اینترنتی و رسانه هایی اعم از شبکه های خبری و سرگرمی، سعی در تضعیف باور مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند تا شاید از این طریق، موجبات فروپاشی کشور و گسست ملت از ولایت فراهم آید اما این آرزوی دیرینه آنان با بصیرت مردم و ایثار بزرگ مردانی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بر آب شد.
شایان ذکر است پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، سردار مهدی رفیق دوست، فرمانده تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) ضمن ذکر خاطرات خود از حضور در جبهه مقاومت، به توصیف رشادتها، شجاعت ها و تصمیمات راهبردی شهید سلیمانی در آزادسازی بخش وسیعی از مناطق تحت اشغال تکفیری ها پرداخت و یادآور شد:  اقتدار و امنیت امروز کشورمان مرهون جانفشانی این شهید بزرگوار و سایر شهدای مقاومت است.   

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی