تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

دانشگاه‌ها و مدارس اصفهان یکشنبه باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد که همه مدارس، دانشگاه‌ها و مقاطع آموزشی استان فردا، یکشنبه ۱۸ دی ماه باز خواهند بود.

کد خبر: ۱۴۳۱۱۰
۱۷:۱۹ - ۱۷ دی ۱۴۰۱

دانشگاه‌ها و مدارس اصفهان یکشنبه باز است

دیدارنیوز: منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه فردا، یکشنبه ۱۸ دی‌ماه، تمامی دانشگاه‌ها و مقاطع آموزشی استان اصفهانحضوری خواهند بود، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی استان در خصوص کاهش میزان آلاینده‌ها و همچنین کاهش رطوبت و مه در سطح زمین، تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و مقاطع آموزشی استان اصفهان فردا، ۱۸ دی‌ماه مطابق روال قبل باز خواهد بود و کلاس‌ها به صورت حضوری تشکیل می‌شود.

وی اضافه کرد: با این وجود محدودیت‌های عبور و مرور و اجرای طرح زوج و فرد، تا پایان دی‌ماه اعمال شده و به قوت خود باقی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درخصوص کاهش سطح آلاینده‌ها در استان گفت: در روز‌های گذشته اقدامات زیادی برای کنترل منابع آلاینده ثابت و متحرک انجام و خوشبختانه این اقدامات شدت آلاینده‌ها را کاهش داد. اگر منابع آلاینده ثابت و متحرک کنترل نمی‌شدند، شاخص هوا در وضعیت بسیار ناسالم قرار می‌گرفت.

با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا و با تصویب کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، امروز، شنبه ۱۷ دی‌ماه کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها در اصفهان و برخی شهرستان‌ها به صورت غیرحضوری برگزار شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی