تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
شروع طوفانی سوپر لیگ زنان؛

آبادان به یک قدمی پیکان رسید

دور نهایی سوپرلیگ فوتسال، با توقف پیکان و پیروزی نصر و پالایش آبادان همراه شد.

کد خبر: ۱۴۳۰۵۹
۱۸:۰۴ - ۱۶ دی ۱۴۰۱

لیگ فوتسال زنان

 

دیدارنیوز‌ ـ شقایق آسیایی: هفته پانزدهم سوپر لیگ بانوان پس از سه هفته تعطیلی دور دوم ، بازی های امروز مجددا پیگیری شد. پیکان صدر نشین برابر رایزکو متوقف شد. پالایش آبادان هم با پیروزی برابر ملی حفاری به دو امتیازی صدر رسید.

رایزکو ثانیه‌های پایانی از باخت فرار کرد

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم سوپرلیگ زنان، پیکان صدرنشین به مصاف رایزکو رفت. پیکانی ها در زمین خودی مثل هفته های گذشته با انگیزه و  این تیپ مهمان  بود که با نتیجه چهار بر یک، به رختکن رفت. در نیمه دوم رایزکو باز هم گل رنی کرد و پس از آنکه اختلاف گلها به عدد ۵ رسید، پس از آن شاگردان نیلوفر اردلان نتیجه را ۶ بر پنج به سود شاگردان اردلان در تیم پیکان بازگرداند. اما این پایان کار نبود و گل ثانیه‌های پایانی ملیحه فنایی برای رایزکو، گل تساوی را به پایان رساند. با این تساوی پیکان با ۳۶ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بماند و رایزکو نیز در رده پنجم باقی ماند.

پالایش به دو قدمی صدر رسید

در بی جنوبی ها در آبادان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. پالایش میزبان در رده دوم جدول برای صدر نشینی می جنگد و تیم ملی حفاری در رده ششم جدول جای داشت. در این دیدار جذاب و پر برخورد پالایشی ها موفق شدند سه بار دروازه ملی حفاری را باز کنند تا با توجه به توقف پیکان در برابر رایزکو، این تیم به دو امتیازی پیکان در صدر جدول رسیده و منتظر دیدار روبرو یا لغزش پیکان برای صدر نشینی می ماند.

نصر، نطنز را ۶ تایی کرد

در این دیدار، شاگردان فاطمه شریف ، در تیم نصر که پیش از این بازی با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت به مصاف نطنزی‌ رفت که با ۱۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار داشتند، در نهایت نطنزی‌ها در اولین دیدارشان با هدایت شهناز یاری که به تازگی سرمربی این تیم شده، با نتیجه شش بر یک بازی را به نصر واگذار کردند تا با این نتیجه نصر نیز در فاصله سه امتیازی صدر جدول در رتبه سوم قرار بگیرد و نبرد سه تیم بالانشین برای کسب عنوان قهرمانی همچنان جذاب بماند.

ـ دیگر دیدار این هفته مس رفسنجان موفق شدند فجر شیراز را با نتیجه ۶ بر یک از پیش رو داشت و با ۲۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند، فجر نیز با چهار امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی