تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آتش در جنگل‌های شرق مازندران مهار شد

ذکریایی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری با بیان اینکه عرصه‌های جنگلی توسکا چشمه گلوگاه و دراسله نکا از صبح امروز چهارشنبه در آتش سوخت، اظهار داشت: آتش سوزی ناشی از خطای انسانی بوده و تلاش بری مهار آتش در عرصه‌های جنگلی شرق مازندران ادامه داشت که با تلاش نیرو‌های مردمی و آتش نشانی آتش در هر دو منطقه مهار شد و در حال حاضر لکه گیری در منطقه انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۴۳۰۲۹
۲۱:۳۱ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

آتش در جنگل‌های شرق مازندران مهار شد

دیدارنیوز: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه ساری گفت: توسکا چشمه گلوگاه و دراسله نکا از بامداد امروز در آتش سوخت، اما با تلاش امدادگران آتش مهار شد.

مجید ذکریایی با اشاره به همکاری نیرو‌های مردمی و یگان حفاظت در مهار آتش افزود: به علت وزش باد گرم در گلوگاه آتش سوزی منطقه توسکا ادامه داشت و امیدواریم با کاهش وزش باد گرم شاهد پایداری نسبی؛ و مهار آتش در منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: تمامی نیرو‌های یگان حفاظت منطقه همراه با مردم و بسیجیان درحال اطفای حریق هستند و یک فروند بالگرد نیز برای مهار آتش از سوی مدیریت بحران مازندران اختصاص یافت.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی منطقه ساری گفت: در صورت تداوم وزش باد گرم در این مناطق احتمال تداوم آتش سوزی وجود دارد.

وی در ادامه با تاکید بر ورود نیرو‌های مردمی/آتش نشانان و بسیجیان در مهار و کنترل آتش ابراز امیدواری کرد: تا پایان امروز موفق به مهار آتش در عرصه جنگلی شرق مازندران شوند.

ذکریایی ادامه داد: وجود لاش برگ‌های پاییزی در منطقه سبب گسترده شدن دامنه آتش‌سوزی است و لازم است همه گردشگران و حاشیه نشینان جنگل با مراقبت از جنگل این سرمایه ملی و طبیعی را از گزند آتش سوزی محفظ نگه دارند.

فرمانده یگان حفاظت منطقه اری از مردم خواست هرگونه آتش سوزی و موارد قاچاق چوب را به شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع بدهند و همیار طبیعت و جنگل باشند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی