تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

هشدار زرد؛ سمنان یخبندان می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان سمنان ضمن اعلام هشدار زرد گفت: یخبندان و اختلال تردد در محور‌های شمالی استان سمنان وجود دارد.

کد خبر: ۱۴۳۰۲۰
۱۹:۰۳ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

هشدار زرد؛ سمنان یخبندان می‌شود

دیدارنیوز: ایرج مصطفوی با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به اسمان استان از اوایل وقت فردا به تسنیم گفت: این سامانه تا اواخر وقت روز جمعه در استان فعال است.

وی با بیان اینکه این سامانه سبب بارش باران و برف در اغلب نقاط استان سمنان می‌شود، گفت: بارش باران برای اغلب نقاط استان و بارش برف به‌صورت عمده برای ارتفاعات، نواحی کوهستانی و شمالی استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه فعالیت این سامانه سبب کاهش نسبی دما می‌شود گفت: با فعالیت این سامانه بارشی دمای هوا بین ۲ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد.

مصطفوی با بیان اینکه منطقه اثر این سامانه ارتفاعات و نواحی شمالی استان سمنان است، تصریح کرد: احتمال لغزندگی و یخبندان و اختلال در تردد محور‌های شمالی و کوهستانی استان سمنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه مه‌آلودگی نیز برای برخی از نقاط استان پیش‌بینی می‌شود تصریح کرد: مه آلودگی سبب کاهش دید شده و از این رو شهروندان باید هنگام تردد احتیاط کنند.

احتمال آب‌گرفتگی معابر وجود دارد

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه با فعالیت این سامانه بارشی احتمال آب‌گرفتگی معابر وجود دارد بر ضرورت کنترل و لایروبی شبکه آبراه‌های استان و لایروبی جوی‌ها و آبراه‌ها تأکید کرد و گفت: عدم اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها را توصیه کرد.

مصطفوی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی سبب یخبندان و اختلال در تردد محور‌های شمالی و کوهستانی می‌شود از راهداری و دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر خواست تا در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند تردد در این محور‌ها نیز با احتیاط صورت گیرد.

وی با بیان اینکه احتمال خسارات ناشی از وزش باد نیز با فعالیت این سامانه بارشی وجود دارد، گفت: عدم صعود به ارتفاعات و نواحی کوهستانی و عدم چرای دام‌ها در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توصیه می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی