تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
بوسه سردار و آتش دعوای آبی‌ها

آیا ساپینتو و فتح الله زاده اختلاف دارند؟

ناگفته‌های سردار آجورلو در یک گفت‌وگوی تصویری و بیان برخی اتفاقات دوران مدیریت او، باعث شد تا آتش اختلافات ساپینتو و علی فتح الله زاده شعله‌ور شود.

کد خبر: ۱۴۳۰۱۱
۱۶:۲۰ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

آیا ساپینتو و فتح الله زاده اختلاف دارند؟

 

دیدارنیوزـ شقایق آسیایی: در گفت‌وگویی که چندی پیش سردار آجورلو با یکی از رسانه‌های ورزشی انجام داد، مدیر عامل سابق استقلال به نکات مهمی اشاره کرد از آن جمله که وزیر ورزش دوست نداشته استقلال قهرمان شود و در نهایت نیز علیه او کودتا شد و از مدیریت باشگاه کنار ماند. همین جملات کافی بود تا بحث‌ها و رفت و برگشت‌های جنجالی بین مسئولان ورزشی از فدراسیون و وزارت ورزش با مدیر عزل شده استقلال بالا بگیرد، اما در شرایطی که گفته می شود خود وزیر هم در لبه تیغ استيضاح در مجلس حرکت می کند، این مصاحبه در رده بالا با سکوت خبری دنبال شد.

اما پس لرزه‌های این گفتگو باشگاه استقلال را لرزانده و برخی مناسبات را به هم ریخته تا آنجا که شنیده شدعلی فتح الله زاده در اتاقی را که در کمپ حجازی به  ساپینتو قولش را داده بودند را سه قفله کرد!

شاید برای شما هم جالب باشد که این صحبت‌ها چه بود که باعث بروز مشکلاتی در استقلال شد  و بحث قدمی جدایی اختلافات ساپینتو و علی فتح الله زاده اوج بگیرد.

سردار آجرلو در قسمتی از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه او در سکوت و بدون بمب ترکاندن کارش را پیش برده، ادامه داد: «من از آقای ساپینتو تشکر می‌کنم اوفوق‌العاده است، پرکار و پرتلاش است و یک بوس هم برای من فرستاد! من هم از اینجا؛ این بوس را برای فرهاد می‌فرستم، این بوس هم برای آقای ساپینتو و این بوس هم برای هواداران عزیز استقلال...

این سه بوسه که انگار اعلان جنگ برای مدیر فعلی استقلال بود باعث شد تا ساپینتو که از تغییر محل تمرینات استقلال از مجموعه انقلاب به کمپ حجازی ناراحت است، در جلسه‌ای با مدیر عامل عنوان کرد که مسافت محل اقامتش از هتل اسپیناس سعادت آباد تا محل کمپ حجازی بسیار دور است و بهتر است این محل تغییر کند.

همه می دانند که زمین تمرین برای استقلال و پرسپولیس همیشه یکی از مشکلات اساسی دو تیم پرطرفدار پایتخت بوده و حالا که چنین شرایطی برای آبی‌ها مهیا شده فتح الله زاده هم اصلا از جابجا کردن محل تمرین استقلال کوتاه نمی آید‌.

در جریان توافق صورت گرفته بین سردار آجورلو و ساپینتو، قرار بود یکی از اتاق‌های طبقه اول کمپ حجازی در اختیار ساپینتو باشد و گویا طراحی خاصی نیز برای آن انجام شده اما فتح الله زاده معتقد است محل اتاق سرمربی باید در قسمت پایین ورزشگاه و نزدیک زمین باشد و او این اتاق را برای خودش برمی دارد و بنابراین در حال حاضر، در آن را قفل کرده است!

هر چند رسانه‌های نزدیک به استقلال تلاش کردند این اختلاف را در حد یک سوء تفاهم جلوه دهند ولی با توجه به اتفاقاتی که در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با مس رخ داد و مسئول رسانه‌ای تیم، نارضایتی ساپینتو از کمپ حجازی را برعکس ترجمه کرد و ساپینتو هم جلوی خبرنگاران از خجالت او در آمد، با یک نگاه اجمالی به اختلاف امتیاز استقلال و مشکلات مالی و عدم پرداخت قسط‌های قرارداد ساپینتو، این احتمال وجود دارد که در آینده ابعاد بیشتری از اختلافات ساپینتو و فتح الله زاده را بشنویم.

آیا ساپینتو و فتح الله زاده اختلاف دارند؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی