تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
آغاز دور برگشت رقابت‌های فوتبال زنان؛

پایان پادشاهی ۹ هفته‌ای شهرداری

در آغاز نیم‌ فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان خاتون بم، به صدر جدول رسید.

کد خبر: ۱۴۲۹۶۱
۱۵:۵۹ - ۱۳ دی ۱۴۰۱

پایان پادشاهی ۹ هفته‌ای شهرداری

 

دیدارنیوز ـ شقايق آسیایی: هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان دوشنبه، ۱۲ دی با برگزاری پنج دیدار به میزبانی سیرجان، ایلام، انزلی، فارس و تهران پیگیری شد و خاتون بم مدافع‌ عنوان قهرمانی پس از هفته‌ها رقابت با همشهری خود شهرداری، سرانجام به صدر بازگشت .

سپاهان صدرنشین را در اصفهان شکست داد

در مهمترین دیدار دور برگشت فوتبال زنان، تیم صدرنشین شهرداری سیرجان مهمان سپاهان بود، شاگردان مریم ایراندوست که چند هفته‌ای روی دور برد بود. این هفته نیز کار بزرگی انجام دادند و موفق شدند در یک بازی حساس شهرداری صدرنشین را شکست دهند. تا این تیم با این باخت به رده دوم سقوط کند.

از طرفی شاگردان مریم نجاتی، در در دور رفت سپاهان را در خانه شکست دادند، پس این بازی برای سپاهانی‌ها یک دیدار انتقامی نیز محسوب می‌شد.

در نیمه نخست بازی شهرداری مهمان با حملات پیاپی موفق شد ثانیه هایی پیش از آنکه داور سوت بزند، با گل فاطمه امینی برنده به رختکن برود. در نیمه دوم سپاهانی‌ها موفق شدند در همان دقایق ابتدایی، توسط ثنا صادقی بازی را به تساوی بکشانند. بعد از آن نوبت شهرداری بود که توسط مدافع پیشتاخته خود ملیکا متولی به گل برتری رسید. پس از آن سپاهان میزبان حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید و توانست با یک کامبک به موقع و دو گلی که صادقی در دقایق پایانی ۸۵ و ۹۰ برای سپاهان به ثمر رساند در این دیدار حساس با حساب ۳ بر ۲ پیروز زمین شود. با احتساب این نتیجه، سیرجانی‌ها بعد از ۹ هفته صدرنشینی در لیگ برتر، به رتبه دوم سقوط کنند. سپاهانی‌ها نیز با این نتیجه ۲۴ امتیازی شدند و با اختلاف یک امتیاز نسبت به شهرداری سیرجان و چهار امتیاز کمتر از خاتون بم در رتبه سوم جدول باقی‌ ماندند.

خاتون برد و صدرنشین شد

خاتون بم که هفته‌ها سایه به سایه شهرداری حرکت می‌کرد سرانجام موفق شد روی لغزش شهرداری به صدر برسد. خاتونی‌ها که اولين هفته بازی برگشت کار دشواری مقابل بادرود تهران هفته دهم لیگ برتر زنان، خاتون بم با ۲۸ امتیاز و تفاضل گل ۳۲+ در صدر جدول قرار گرفت، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان نیز به ترتیب با ۲۵ و ۲۴ امتیاز در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

نتایج کامل پنج دیدار هفته دهم لیگ برتر زنان :

شهرداری سیرجان ۲ – ۳ سپاهان اصفهان

بادرود تهران ۰ – ۷ خاتون بم

ملوان ۱ – ۲ پیکان

ایساتیس کران فارس ۰ – ۰ کیان نیشابور

پالایش گاز ایلام  ۰ – ۰  زارع باتری سنندج

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی