تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

متهم محکوم به قصاص در اردبیل بخشیده شد

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل از اعلام رضایت اولیای دم یک پرونده برای رهایی متهم محکوم به قصاص هنگام اجرای حکم قضایی خبر داد.

کد خبر: ۱۴۲۹۵۹
۱۳:۳۵ - ۱۳ دی ۱۴۰۱

متهم محکوم به قصاص در اردبیل بخشیده شد

دیدارنیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی، اظهار داشت: ۶ سال پیش در یکی از روستای استان اردبیل بر اثر اختلاف بر سر زمین زراعی، فردی جان خود را از دست داد و پس از طی مراحل قانونی، متهم پرونده به قصاص نفس محکوم شد.

به نقل از روابط عمومی حل اختلاف استان، علوی افزود: با توجه به ابراز ندامت و پشیمانی متهم از بزه خود بزرگان و ریش سفیدان محلی جهت جلب رضایت اولیای دم در این چند سال وساطت کردند، اما نتیجه‌ای حاصل نشد و براساس درخواست متهم و خانواده وی پرونده به هیئت بخشایش ارجاع داه شد و صلح یاران این هیئت از همان لحظه کار خود مبنی بر حل و فصل موضوع را آغاز کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل تصریح کرد: اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح جلسات، نشست‌ها و تلاش‌های فراوانی جهت کسب رضایت اولیای دم انجام دادند، اما تا لحظه اجرای حکم اولیای دم اصرار بر اجرای حکم داشتند.

وی افزود: سرانجام در روز اجرای حکم که مقدمات آن فراهم شده بود و در لحظه اجرای حکم، اولیای دم با گذشت از اجرای حکم صرف نظر کردند و محکوم علیه پس از ۶ سال از حکم قصاص نفس نجات یافت و زندگی دوباره‌ای به او بخشیده شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی