تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اردوغان و تغییر در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه

در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، عمر چلیک، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه مدعی شد که رجب طیب اردوغان در حال بررسی "تغییر کوچکی" در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری است.

کد خبر: ۱۴۲۹۲۷
۰۹:۵۱ - ۱۳ دی ۱۴۰۱

انتخابات ریاست جمهوری ترکیه شاید زودتر از موعد مقرر برگزار شود

دیدارنیوز: یکی از مقام‌های ارشد حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه گفت، رجب طیب اردوغان در حال بررسی "تغییر کوچکی" در تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری است که برای اواسط ماه ژوئن تنظیم شده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، عمر چلیک، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه طی یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام گفت: ما می‌خواهیم انتخابات را در تاریخ ۱۸ ژوئن برگزار کنیم. اما از آنجایی که این تاریخ با فصل تعطیلات تابستانی تداخل دارد و مردم در آن زمان در حال سفر هستند، باید این تاریخ را کمی جلوتر بیندازیم.

وی افزود: این تغییر تاریخ به معنای انتخابات زودهنگام نخواهد بود... هنوز تصمیم نهایی از سوی هیئت عالی حزب اتخاذ نشده است و ما در حال ارزیابی آن هستیم.

انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری ترکیه قرار است در ۱۸ ژوئن برگزار شود و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه پیشتر گفته بود که انتخابات در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی