تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

هواشناسی ایران؛ تداوم آلودگی هوا و ورود سامانه بارشی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری و جو و تداوم آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۴۲۹۲۳
۰۹:۱۱ - ۱۳ دی ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ تداوم آلودگی هوای شهر‌های صنعتی

دیدارنیوز: صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور به ایسنا گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ دی) در بیشتر نقاط کشور آسمان صاف و جو پایدار خواهد بود و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا تداوم دارد.

وی ادامه داد: چهارشنبه به‌تدریج با نفوذ سامانه بارشی از مرز‌های غربی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و شمال خلیج فارس بارش و وزش باد شدید موقت آغاز خواهد شد که در مناطق سردسیر و ارتفاعات به شکل برف و در استان‌های جنوبی همراه با رعدوبرق خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا بارش در استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر شدت خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه (۱۵ دی) در غالب مناطق کشور به‌جز جنوب شرق بارش ادامه خواهد داشت که در این روز شدت بارش در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود.

ضیاییان در ادامه گفت: جمعه (۱۶ دی) در نوار غربی کشور، مناطق جنوبی، شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. شنبه (۱۷ دی) در نوار شرقی، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، کرمان و جنوب شرق فارس بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز (۱۳ دی) دریای عمان و تنگه هرمز دو روز آینده خلیج فارس و از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه دریای خزر مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ دی) قسمتی ابری همراه با هوای ناسالم، در بعد از ظهر افزایش ابر و از اواخر وقت، بارش پراکنده با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۵ دی) ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ دی) بندرعباس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز همدان، شهرکرد و زنجان با دمای ۹- و فردا اردبیل با دمای ۶- سردترین مرکز استان کشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی