تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تصادف در محور سقز ـ دیواندره با ۸ کشته و زخمی

به گفته سرهنگ عیسی گوهری، رئیس پلیس راه استان کردستان، تصادف مرگبار در محور سقز به دیواندره منجر به کشته و زخمی شدن ۸ نفر شده است.

کد خبر: ۱۴۲۹۱۱
۲۰:۲۲ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

تصادف در محور سقز ـ دیواندره با ۸ کشته و زخمی

دیدارنیوز: رئیس پلیس راه استان کردستان از وقوع تصادف مرگبار در محور سقز به دیواندره خبر داد و گفت: این حادثه ۳کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت.

سرهنگ عیسی گوهری در گفتگو با تسنیم، از وقوع تصادف در محور سقز-دیواندره خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه عصر امروز بر اثر سانحه تصادف مابین خودرو سواری پراید و سمند ۳ نفر کشته و ۵ نفر زخمی شدند.

وی علت این حادثه را تجاوز به چپ راننده خودرو پراید عنوان کرد و گفت: متاسفانه یک لحظه غفلت و سهل‌انگاری، باعث وقوع تصادف و گرفتارشدن خانواده‌های زیادی می‌شود.

رئیس پلیس راه کردستان از وقوع پدیده مه‌گرفتگی شدید در اکثر محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: در حال حاضر در مسیر‌های "سنندج-قروه، سنندج-دیواندره، دیواندره-بیجار و دیواندره-سقز" با مه شدید روبه‌رو هستیم این وضعیت باعث کاهش دید افقی شده است.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایط مه‌گرفتگی، دید رانندگان کاهش می‌یابد، تصریح کرد: رانندگان و شهروندان حتی‌المقدور امشب در محور‌های استان عبور نکنند تا خدایی نکرده شاهد وقوع تصادف دیگری نباشیم.

گوهری حفظ فاصله طولی مناسب، استفاده از فلاشر، چراغ مه‌شکن و سرعت مطمئن را امری بسیار ضروری و لازم دانست و تاکید کرد: رانندگان در صورت تردد ضمن رعایت قانون راهنمایی و رانندگی، با سرعت آرام رانندگی کرده و به هیچ وجه سبقت نگیرند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی