تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

شهردار بوشهر: ۶ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر اضافه شد

شهردار بوشهر گفت: ۶ دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرداری افزوده شده است و تا پایان سال نیز ۱۴ دستگاه دیگر به این ناوگان افزوده می‌شود.

کد خبر: ۱۴۲۸۸۵
۱۳:۴۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

شهردار بوشهر:۶ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر اضافه شد
  

دیدارنیوز: حسین حیدری دوشنبه ۱۲ دی در آیین الحاق ۶ دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل شهرداری بوشهر اظهار کرد: هزینه تامین ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید شهرداری ۲۵۷ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال است که ۲۵ درصد آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری و مابقی از محل اعتبارات وزارت کشور تامین شده است.

وی بیان کرد: نوسازی و توسعه خدمات ناوگان اتوبوسرانی در اولویت شهرداری بوشهر است که استاندار بوشهر نیز همواره این موضوع را مورد تاکید قرار داده است. حیدری ادامه داد: اکنون با ۲۰ دستگاه اتوبوسی که به صورت متناوب تا پایان سال به ناوگان شهرداری افزوده می‎شود شمار اتوبوس‌های شهرداری بوشهر به بیش از ۴۰ دستگاه خواهد رسید.

شهردار بوشهر اظهار کرد: به موازات اتوبوس‌ها برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز ویژه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که یکی از آن‌ها فراخوان و پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

حیدری افزود: سمند سورن خوردو انتخابی برای ناوگان تاکسیرانی شهرداری بوشهر است که پیش بینی شده با اجرایی شدن طرح نوسازی نیاز شهر به میزان قابل توجهی محقق شود.

وی عنوان کرد: از دیگر اولویت‌های شهرداری بوشهر پروژه‌های نیمه تمام است که شمار قابل توجهی از آن‌ها به بهره برداری می‌رسد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی