تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران مطرح کرد

نیاز به تدابیر لازم برای کاهش قیمت «پیاز»

پس از گرانی شدید قیمت پیاز مانند دیگر اقلام خوراکی، اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران می‌گوید قیمت پیاز هنوز کاهشی نشده و باید برای آن تدابیر لازم را در نظر گفت.

کد خبر: ۱۴۲۸۸۴
۱۳:۴۶ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

نیاز به تدابیر لازم برای کاهش قیمت «پیاز»

دیدارنیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران گفت: اگر بستر‌های کاهش قیمت پیاز فراهم شود یعنی یا صادرات انجام نشود یا واردات صورت گیرد قیمت پیاز کاهشی می‌شود.

اسدالله کارگر در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه قیمت پیاز چه زمانی کاهشی می‌شود؟ گفت: قیمت پیاز هنوز کاهشی نشده است و بایستی تدابیری برای آن اتخاذ شود تا قیمت‌ها روند کاهشی به خود بگیرد. یعنی اگر بستر آن فراهم شود قیمت‌ها خود به خود کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: بایستی واردات صورت بگیرد یا صادرات انجام نشود تا قیمت‌ها متعادل شود. البته باید این را در نظر داشت که زمستان و تابستان مثل هم نیستند و قطعا در زمستان محصولات تره باری افزایش قیمت دارند.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران افزود: قیمت خرید عمده پیاز در میدان مرکزی میوه و سبزی بسته به کیفیت آن کیلویی ۱۹ تا ۲۳ هزار تومان است که مغازه داران بایستی با اعمال سود ۳۵درصدی، آن را به فروش برسانند. یعنی اگر مغازه داری پیاز را کیلویی ۲۴ هزار تومان خریداری کند با احتساب هزینه‌های جانبی و سود اگر حدود ۳۰ هزار تومان بفروشد گران‌فروشی نیست، زیرا خودش هم گران خریده است.

وی در پایان گفت: رصد بازرسان ما در سطح شهر، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف براساس فاکتور قابل پیگیری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی