تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
نمایش دستاوردهای «آبان بسپار توسعه» در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب؛

صنعت نیشکر در مسیر تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب کشور

این نمایشگاه نهم دی ماه با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و علاوه بر مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز در حوزه آب و فاضلاب حضور فعال و گسترده‌ای دارند.

کد خبر: ۱۴۲۸۱۹
۱۷:۳۸ - ۱۱ دی ۱۴۰۱

صنعت نیشکر در مسیر تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب کشور

دیدارنیوز‌-‌سرویس‌ خوزستان: شرکت آبان بسپار توسعه نیشکر با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران، دستاوردهای خود را در حوزه آب و فاضلاب به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این نمایشگاه نهم دی ماه با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و علاوه بر مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز در حوزه آب و فاضلاب حضور فعال و گسترده‌ای دارند.
در افتتاحیه این نمایشگاه، جمعی از مسئولین حوزه آب و فاضلاب از غرفه‌ آبان بسپار توسعه دیدن کردند. طی برگزاری این نمایشگاه، مدیران عامل آب و فاضلاب استان های یزد، کرمان، گیلان، هرمزگان، مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء و مسئولین شرکت‌های آب و فاضلاب تهران، اصفهان، همدان با حضور در غرفه این شرکت با تولیدات و دستاوردهای آن آشنا شدند.
آبان بسپار توسعه از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر، شرکتی فعال بر پایه تخصص و دانش است که با اجرای طرح‌های مختلف، همواره به دنبال بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی است.
این شرکت اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله پلی اتیلن سنگین کاروگیت دار و کرتیوپ‌دار دوجداره و لوله تک جداره است و با تولید لوله‌های پلی‌اتیلن فشار قوی و تنوع محصولات، توانایی تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب استان و کشور را دارد.
محصولات تولیدی این مجموعه شرح زیر، نقش مهمی در بهبود فرآیندهای آبرسانی، انتقال فاضلاب، زهکشی زمین‌های کشاورزی ، هدایت و کنترل آب در مزارع را دارد.
لوله دوجداره کاروگیت دار یکی از انواع لوله‌های پلی اتیلنی فاضلابی است که با ظاهر شیاردار و سطح داخلی زرد رنگ، صاف و صیقلی در این شرکت تولید می‌شود.
شرکت آبان بسپار توسعه در ۱۷ کیلومتری جاده اهواز به آبادان نرسیده به نیشکر دعبل خزاعی قرار گرفته و سر درِ آبی رنگ آن با چرخ دنده‌های صنعت میان آرم نیشکر، تلفیق تلاش، تجربه و خلاقیت فرزندان این مرز و بوم را جلوه‌گر شده است.

صنعت نیشکر در مسیر تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب کشور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی