تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مدارس و دانشگاه‌های استان البرز «مجازی» شد

آلودگی هوا در هفته‌های اخیر در کلانشهرها به ویژه در تهران و کرج همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد مسوولان به جای کمتر کردن این آلودگی‌ها، راهی جز تعطیلی و مجازی کردن کلاس‌ها ندارند!

کد خبر: ۱۴۲۷۷۳
۲۱:۱۵ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

مدارس و دانشگاه‌های استان البرز «مجازی» شد

دیدارنیوز: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های این استان به علت آلودگی هوا خبرداد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، احمد افضلی در حاشیه بیست و نهمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار داشت: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی، در پی آلودگی شدید هوای البرز، آموزش در تمام دانشگاه‌ها و مدارس استان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه، ۱۱ و ۱۲ دی ماه به صورت مجازی برگزار شده و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود. همچنین مهد‌های کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: آلودگی هوای استان تا روز دوشنبه ۱۲ دی ماه ادامه دارد. در این راستا از تمامی شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری در سطح شهر‌ها خودداری کرده و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز با اشاره به اینکه پایداری نسبی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی موجب کاهش کیفیت هوا شده است، تاکید کرد: جلوگیری از تردد تمام وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهر توسط عوامل راهنمایی و رانندگی، جلوگیری از انجام تمام فعالیت‌های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود، استقرار و آماده باش پایگاه‌های سیار اورژانس و هلال احمر با جانمایی مناطقه آلوده‌تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه‌ها، موافقت مدیران دستگاه‌های اجرایی با مرخصی کارکنان، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحد‌های صنعتی، کارخانه‌ها و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا، تطبیق ساعات کار حمل و نقل همگانی با ساعات کار اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا و همچنین هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان برای اطلاع رسانی به منظور عدم فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز از دیگر مصوبات این جلسه بود که امید است بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی