تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مربی گل‌گهر بعد از شکست اعلام کرد

دو برابر پرسپولیس شانس گل داشتیم!

سعید الهویی، مربی تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه پرسپولیس مجبور شد مدل بازی خود را تغییر دهد، گفت که تیم قلعه‌نویی دو برابر سرخ‌های پایتخت موقعیت و شانس گلزنی داشته است.

کد خبر: ۱۴۲۷۷۱
۲۰:۱۹ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

دو برابر پرسپولیس شانس گل داشتیم!

دیدارنیوز: مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با وجود شکست خانگی از عملکرد تیمش برابر پرسپولیس تمجید کرد.

تیم گل‌گهر سیرجان در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران دو بر صفر برابر پرسپولیس شکست خورد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

سعید الهویی مربی تیم گل‌گهر در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم که در این بازی باختیم. در بازی که دو برابر حریف امید گل‌زنی دارید، اما با اشتباهات فردی دو گل می‌خورید. بعد از دو گل باز هم موقعیت ایجاد کردیم، اما برابر علیرضا بیرانوند قرار گرفتیم که یکی از بهترین روزهایش بود. در روزی که به اندازه کافی فرصت ایجاد کردیم، اما روی کم شانسی و اشتباهات باختیم. به خاطر همین عذرخواهی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که دوباره روند خوبمان را ادامه بدهیم. راه درازی تا پایان فصل داریم و تیم ما آنقدر شخصیت دارد که دوباره به جدول برگردد.

وی افزود: کادر فنی تمام تصمیمات را در بازی می‌گیرد و انتخاب ما این بود که پورعلی امروز بازی کند، چون بازیکن با کیفتی است. امیر پورعلی تمام بازی را تلاش کرد تا پنالتی از دست رفته را جبران کند و با یک پنالتی ارزش کار‌هایی که برای تیم انجام داده را فراموش نمی‌کنیم. شاید بعد‌ها اگر باز پنالتی بود باز هم قلعه‌نویی بگوید پورعلی پنالتی را بزند.

او همچنین گفت: پرسپولیس به دنبال ارسال پاس‌های بلند پشت مدافعان ما بود و آرتا برای پوشش ان فضا بازیکن خوبی بود. فراموش نکنید گل سینا اسدبیگی از آن توپ‌هایی است که چند سال یکبار رخ می‌دهد و شاید بهترین گل این فصل باشد. مصلح کارت زرد گرفته بود و شاید اخراج می‌شد و تعویض قلعه‌نویی درست بود. ما به دنبال مقصر برای باخت نیستیم، چون همه در باخت مقصر هسیتم.

او تصریح کرد: اگر فوتبال ایران را دنبال کنید، پرسپولیس حتی در دربی و در برابر همه تیم‌ها مدل بازی خودش را دارد، اما این افتخار بزرگی برای گل‌گهر است که در برابر ما مدل بازی خودش را تغییر داده است. پرسپولیس با آن قدمت و جایگاه و پنج قهرمانی پیاپی فقط پاس‌های بلند پشت دفاع ارسال می‌کرد و یا ضد حمله می‌زدند. این تیم این همه بازیکن ملی‌پوش دارد که در جام‌جهانی فیکس بازی می‌کردند. این تیم برابر تیم گل‌گهر مدل بازی خود را تغییر داده و ضد حمله می‌زند. این یک اتفاق بزرگ برای باشگاه گل‌گهر است که یک باشگاه بزرگ مدل و سبک خودش را تغییر بدهد. ما مدل خوبی را بازی کردیم، اما بدشانس بودیم و بدشانسی دلیل نمی‌شود که توجیه کنیم. پرسپولیس بر خلاف همه بازی‌های خود مجبور شد مدل دیگری بازی کند. گل‌ها و فرصت‌هایی که گل‌گهر ایجاد می‌کند اکثر از بازی ترکیبی در عمق است. تیم ما از گلی که به تراکتور زدیم تا امروز گل‌های ترکیبی زده است. فکر نمی‌کنم بیشتر از سه یا چهار گل را روی ارسال زده باشیم. ما بر اساس تاکتیک خود پیش می‌رویم و باید از موقعیت‌هایمان در بازی‌های بزرگ استفاده می‌کردیم که نکردیم. همه تلاش می‌کنم که از بازی بعد روند خوبمان برگردد.

او ادامه داد: وقتی پرسپولیس می‌خواهد از ضد حملات استفاده کند، هافبک‌ها باید دوندگی بالایی داشته باشند. طبیعی بود که هافبک‌های ما دچار تحلیل قوای جسمانی شوند و نیاز بود بازیکنان تازه نفس را وارد زمین کنیم که توانستیم این کار را انجام بدهیم.

الهویی افزود: متاسفانه ما مقابل استقلال و پرسپولیس باید امتیاز می‌گرفتیم، اما در دو بازی امتیازی نگرفتیم. باید خودمان را قوی کنیم و ادامه بدهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی