تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مراسم اختتامیه ارزیابی تعالی سازمانی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

مراسم اختتامیه ارزیابی تعالی سازمانی با حضور داود ادایی ارزیاب ارشد و هیات همراه و ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه، معاونان و مدیران ارشد پنجم دی‌ماه ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۲۷۲۴
۰۹:۱۴ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

داود ادایی ارزیاب ارشد تعالی سازمانی گفت: ارزیابی، یک فرآیند صفر و یک نبوده و یک طیف میان کمینه و بیشینه تعالی را شامل می‌شود. تعالی تا تحقق چشم‌انداز قابل پیشرفت است. تعالی در محیط کار اگر نهادینه شود، نیروی بالقوه کارکنان به بالفعل تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به مفاهیم تعالی سازمانی ادامه داد: میزان رضایت از رهبری در شرکت فولاد خوزستان افزایش یافته است. این شرکت با تدوین چشم انداز و با افزودن فلسفه وجودی به فضای سازمان روح بخشیده است. تعامل با ذینفعان، حمایت از پروژه‌های توسعه‌ای و فولادسازی در کشور، رعایت دستورالعمل‌ها، شفافیت، پاسخ‌گویی و تخصیص ۱۴۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های زیست‌محیطی، اقدامات چشمگیر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هستند.

ادایی افزود: یکی از مهم‌ترین عملکردها، انتقال دیدگاه مدیران به زیر مجموعه، قدرت بیان، دانش، داستان گویی و اطلاع‌رسانی درست به لایه های پایینی سازمان در اقناع‌سازی کارکنان است. تفکرات خارج از چارچوب، هم آفرینی، استانداردهای ایزو، شرکت در فرآیند جایزه تعالی، ارزیابی های سطح بلوغ، پایش شاخص‌ها، طراحی سیستم‌های اطلاعاتی در لایه‌های مختلف جزو نکات مثبت شرکت فولاد خوزستان است.

وی ادامه داد: شرکت فولاد خوزستان با اجرای ۱۳۰ پروژه محیط زیستی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی موفق عمل نموده‌ است. استفاده از رویکردهای بلوغ و مدل تعالی نت و در نظر گرفتن تمامی اجزای نت در یک چارچوب گزارش‌دهی پایداری از نکات مهم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه در این جلسه گفت: هدف این شرکت از مورد ارزیابی قرار گفتن، بهبودی و قرار گرفتن در مسیر تعالی سازمان است.

وی افزود: چالش‌ها همیشه هستند، لیکن با تدوین راه‌حل‌ مناسب، می توان چالش‌ ها را برطرف کرد. روحیه ی همیاری و وحدت و همبستگی کارکنان در تمامی رده های سازمانی یکی از راه های رفع چالش هاست.

نیکوکار در پایان اظهار داشت: تخصص، تعهد، دلسوزی و حرکت مطابق با استراتژی سازمان از دیگر ویژگی های کارکنان فولاد خوزستان است. امیدواریم با این نگاه شاهد موفقیت های روزافزون این مجموعه باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی