تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

پيام سرپرست پتروشیمی شیمی بافت به مناسبت فرارسیدن هشتم دی ماه

محمدعلی رستمی سرپرست پتروشیمی شیمی بافت به مناسبت فرا رسیدن هشتم دی که در تقویم مناسبتی کشور روز صنعت پتروشیمی است، پیامی را صادر کرد.

کد خبر: ۱۴۲۶۹۶
۱۹:۴۶ - ۰۸ دی ۱۴۰۱

پيام سرپرست پتروشیمی شیمی بافت به مناسبت فرارسیدن هشتم دی ماه

به گزارش دیدارنیوز‌-‌سرویس‌ خوزستان: به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیمی شیمی بافت، متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

افتخار آفرینان صنعت پتروشیمی در پنجاه و نه سال پیش برگ زرینی در پیشرفت و توسعه و خودکفایی ایران زمین گشودند و وابستگی کشور به درآمد حاصله از فروش نفت خام را کاهش داده و راه را برای توسعه سایر صنایع پایین دستی هموار نموده والگوی بزرگی برای تولید، توسعه و صادرات شدند.

صنعت عظیم پتروشیمی در همه تاریخ خود هرگز تن به توقف نداده و همواره پیش رفته است و بدون شک پیشرفت های این صنعت در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون توانایی های علمی و فنی همه کارکنان شرکت های فعال در این صنعت مهم و تأثیرگذار می باشد.

امروز درحالی این روز خجسته را گرامی می‌داریم که پتروشیمی شیمی بافت با توانمندی و تلاش مجدّانه‌ی شما همکاران عزیز سهم ویژه ای در به دست آوردن موفقیت های بزرگ و گذر از پیچ های مهم تاریخی در این صنعت داشته و با نگاه به آینده‌ای روشن و امید به یاری خداوند متعال، با تلاش و همت مضاعف متخصصان جوان در سایه‌ی تجارب پیشکسوتان در آستانه ۶۰ سالگی صنعت پتروشیمی، گام های محکمی را برای پیمایش این مسیر سخت خواهد برداشت.

در پایان هشتم دی‌ماه روز «صنعت پتروشیمی» را به هم‌وطنان گرامی به‌عنوان صاحبان اصلی صنعت و به تمام فعالان و صنعتگران این عرصه، بالاخص مدیران، مهندسان، کارگران سخت‌کوش و کارمندان گرانقدر پتروشیمی شیمی بافت که دستاورد های سترگ این صنعت مرهون همت و تلاش آنان است، صمیمانه تبریک می‌گویم. امیدوارم همان‌گونه که این صنعت در روزهای سخت تحریم‌های ظالمانه موجب گشایش در اقتصاد ملی شد، در آینده نیز با تحقق اهداف بلند خود موجب توسعه پایدار و متوازن در کشور شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی