تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آینده نگری پتروشیمی مارون در فرایند جانشین پروری

پتروشیمی مارون با هدف نهادینه سازی فرهنگ شایسته سالاری، ارتقای درون سازمانی و تربیت مدیران، اقدام به پیاده سازی طرح جانشین پروری و استعداد یابی درونی کرده است.

کد خبر: ۱۴۲۶۸۹
۱۲:۰۱ - ۰۸ دی ۱۴۰۱

آینده نگری پتروشیمی مارون در فرایند جانشین پروری

دیدارنیوز‌-‌سرویس‌ خوزستان: این طرح که جزو رویکردهای اصلی سازمان های برتر و سرآمد است، با حمایت مدیرعامل محترم و برای نخستین بار در بین شرکت های پتروشیمی منطقه، توسط حوزه ی معاونت منابع انسانی با رویکردی نوین و استقرار کانون ارزیابی و توسعه و بهره گیری از خدمات مشاورین مجرّب، در تاریخ های ۲۸ و ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.

پتروشیمی مارون با اجرای مرحله ی مقدماتی این طرح و تاکید و اراده بر اجرای مراحل بعدی، به دنبال پیاده سازی استراتژی هوشمند مدیریت استعداد و توانمند سازی و انگیزه بخشی به نخبگان و فرزندان سرآمد و استفاده از مدیران متخصص در مشاغل حیاتی شرکت می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی