تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد

حمله سایبری به پیام‌ رسان‌های ایرانی خنثی شد

امیر محمدزاده لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی از حمله سایبری DDoS به پیام‌رسان‌های ایرانی خبر داد.

کد خبر: ۱۴۲۴۵۷
۱۲:۲۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۱

حمله سایبری به پیام‌رسان های ایرانی خنثی شد

دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت از حملات شدید سایبری جهت جلوگیری از سرویس‌دهی مناسب پیام‌رسان‌ها خبر داد و گفت که جلوی این حملات توسط جوانان ایرانی گرفته شد.

امیرمحمدزاده لاجوردی- مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت- با انتشار پستی در فضای مجازی اظهار کرد که در ساعت اوج استفاده مردم از پیام‌رسان‌های داخلی، حملات شدید منع خدمت توزیع شده (DDoS) از خارج کشور جهت جلوگیری از سرویس‌دهی مناسب پیام‌رسان‌ها آغاز شد و با سرویس DDoSmitigation که ساخته جوانان ایرانی است، جلوی حمله گرفته شد.

حمله سایبری به پیام‌رسان های ایرانی خنثی شد

چتر مقابله با این حملات شامل تمام سرویس‌های داخلی خواهد شد.

حملات DDos یکی از خطرناک‌ترین و جدیدترین حملاتی است که در بستر اینترنت انجام می‌شود. DDoS مخفف عبارت Distributed Denial of Service است و هدف از این حملات خراب کردن سرویس مورد نظر نیست بلکه شبکه و سرور مورد نظر را وادار به ناتوانی در ارائه سرویس عادی با هدف قرار دادن پهنای باند شبکه یا اتصال پذیری می‌کند. این حملات با ارسال بسته‌های داده به قربانی انجام می‌شود که شبکه یا ظرفیت پردازشی قربانی را غرق در بسته‌های اطلاعاتی می‌کند و مانع دستیابی کاربران و مشتریان به سرویس می‌شود.

به صورت کلی زمانی یک حمله دیداس به سایت اتفاق می‌افتد که دسترسی به یک رایانه یا منبع شبکه عمداً در نتیجه کار مخرب به کاربر دیگری مسدود یا کاهش داده شود. این حملات لزوماً داده‌ها را مستقیماً یا همیشگی تخریب نمی‌کنند، اما عمداً دسترس پذیری منابع را به خطر می‌اندازند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی