تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد

از گزینه‌های تیم ملی تا بازگشت سرخابی‌ها به آسیا +ویدیو

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امشب (دوشنبه) از چند گزینه برای هدایت تیم ملی ایران نام برد و اعلام کرد که مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع شده است.

کد خبر: ۱۴۲۲۲۷
۲۲:۱۸ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

از گزینه‌های تیم ملی تا بازگشت سرخابی‌ها به آسیا +ویدیو

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: مهدی تاج اعلام کرد که کارلوس کی‌روش با وجود حذف زودهنگام تیم ملی و ناکامی در صعود به دور حذفی همچنان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران است.

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد کی‌روش، برانکو، فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی و علی دایی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند.

تاج همچنین درباره وضعیت سرخابی‌ها و حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کمیته صدور مجوز حرفه‌ای AFC موافقت خود را با بازگشت دو باشگاه پرطرفدار پایتخت به لیگ قهرمانان اعلام کرده است. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تأیید کمیته بدوی و استیناف فدراسیون فوتبال می‌توانند در لیگ قهرمانان شرکت کنند، البته این ملزم به آن است که مشکلات دو باشگاه برطرف شود. در غیر اینصورت و اگر تقلبی صورت بگیرد، فوتبال ایران برای سه سال محروم خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه فوتبال ایران چه زمانی از امکانات مربوط به تکنولوژی کمک داور ویدئویی بهره‌مند خواهد شد، تأکید کرد: فیفا شش شرکت را برای ارائه تکنولوژی مربوط به کمک داور ویدئویی تأیید کرده بود که ما تنها با دو شرکت می‌توانستیم قرارداد ببندیم. ما با یکی از این شرکت‌ها که با صداوسیمای ایران همکاری می‌کرد، قرارداد امضا کردیم. ما به امید خدا VAR را در فصل آینده خواهیم داشت. مسابقات در فصل آینده تنها در ورزشگاه‌هایی برگزار می‌شوند که مجهز به سیستم کمک داور ویدئویی باشند و باشگاه‌هایی که ورزشگاه‌شان این امکانات را نداشته باشد، باید در ورزشگاهی که امکانات یادشده را دارد، به میدان بروند.

تاج در مورد پرداخت مطالبات مارک ویلموتس و اینکه با تلاش تیم حقوقی فدراسیون فوتبال و بهره‌گیری از کمک وکلای ریاست جمهوری رأی فیفا شکسته شد و کل مطالبات این مربی بلژیکی از فدراسیون ایران به رقمی در حدود سه و نیم میلیون دلار کاهش یافت، مدعی شد کلیه مطالبات او پرداخت شده است.

 

صحبت‌های تاج درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی