تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شمار مسمومان الکلی یاسوج به ۸۵ نفر رسید

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج گفت: بر اساس آخرین آمار تعداد افراد مسموم شده با الکل به ۸۵ نفر رسید که متاسفانه تاکنون دو نفر جان باخته‌اند.

کد خبر: ۱۴۱۹۸۷
۱۸:۲۸ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

شمار مسمومان الکلی یاسوج به ۸۵ نفر رسید

دیدارنیوز: محمد طهماسبی اظهار داشت: متاسفانه در روز‌های اخیر میزان مراجعه به بیمارستان امام سجاد یاسوج (ع) مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مسمومیت الکلی رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ بیمار مسمومیت الکلی پذیرش شده است، عنوان کرد: میزان مسمومیت این افراد بالا بوده به نحوی که شاهد افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز هستیم.

طهماسبی با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر به دلیل مسمومیت الکلی فوت کرده و یک نفر نیز در بخش‌ای سی یو بستری است، خاطرنشان کرد: ۶۶ بیمار دیالیز کرده که بعد از انجام مراحل درمان از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۷۶ بیمار مسموم شده به دلیل استفاده از مشروبات الکلی دست ساز آقا و ۹ نفر خانم هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این افراد در چند روز اخیر به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، افزود:متاسفانه این آمار در حال افزایش است که مردم باید از هرگونه مصرف مشروبات الکلی جدا خودداری کنند.

ذلفقار دیودل ضمن هشدار اینکه مصرف مشروبات الکلی بسیار خطرناک است، توصیه کرد: در صورت مصرف اگر دچار علائمی مانند سرگیجه، تاری دید، تهوع، استفراغ و تنگی نفس شدند بدون نگرانی بابت مسائل قانونی، هر چه سریعتر جهت درمان به بیمارستان مراجعه کنند یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی