تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
بعد از پایان کار فن‌خال با لاله‌های نارنجی

«کومان» سرمربی هلند شد

با اتمام فعالیت لوییس فن‌خال در تیم ملی فوتبال هلند، رونالد کومان که پیش از این از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی هلند بوده بار دیگر هدایت لاله‌های نارنجی را برعهده گرفت.

کد خبر: ۱۴۱۷۲۰
۱۷:۱۴ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱

«کومان» سرمربی هلند شد

دیدارنیوز: رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال هلند انتخاب شد.

به نقل از رویترز، لوییس فن‌خال در ماه آوریل سال جاری اعلام کرد که به سرطان پروستات مبتلا شده است، اما با این وجود در راس هدایت تیم ملی هلند برای جام جهانی ۲۰۲۲ باقی ماند. در همان زمان فدراسیون فوتبال هلند قراردادی را با رونالد کومان امضا کرد که این قرارداد تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

کومان پیش از این از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی هلند بوده است. آخرین کار او حضور در بارسلونا بود جایی که این مربی عملکرد خوبی نداشت و از هدایت تیم برکنار شد.

رونالد کومان ۵۹ ساله در دوران مربیگری خود در تیم‌های آژاکس هلند، فاینورد، ویتسه، آلکمار، آیندهوون، بنفیکا پرتغال، اورتون و ساوتهمپتون کار کرده است.

لوییس فن‌خال در پایان دیدار با آرژانتین درباره ادامه همکاری خود با این تیم گفت: ماموریت من در تیم ملی هلند به پایان رسید و این آخرین بازی من بود. من ۲۰ بازی هدایت تیم ملی فوتبال هلند را برعهده گرفتم و در هیچ بازی تیم شکست نخورد. اگر اطمینان ندارید می‌توانید در گوگل سرچ کنید. تجربه بسیار خوبی برای من بود. من از بازیکنان جوان استفاده کردم تا آن‌ها برای آینده تجربه خوبی کسب کنند. به نظرم حضور من بسیار مثبت بود هر چند که از این شکست بسیار ناراحت هستیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی