تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پاسخ معاون رئیسی به اظهارات مداخله جویانه رییس‌جمهور چین

محمد جمشیدی، معاون سیاسی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه رییس جمهور چین در بیانیه مشترک با عربستان که خواستار عدم دخالت جمهوری اسلامی در امور داخلی دیگر کشورها شده بود، نوشت: همکاران چینی به یاد داشته باشند که وقتی سعودی و آمریکا از گروه‌های تروریستی داعش و القاعده در سوریه حمایت کردند و با تجاوز نظامی وحشیانه یمن را ویران کردند، این ایران بود که با تروریست‌ها جنگید تا ثبات و امنیت در منطقه مستقر شود و تروریسم به شرق و غرب تسری نیابد.

کد خبر: ۱۴۱۶۹۸
۱۱:۳۴ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱

پاسخ معاون رئیسی به اظهارات مداخله جویانه رییس‌جمهور چین

دیدارنیوز: معاون سیاسی رییس جمهور به اظهارات مداخله‌جویانه رییس جمهور چین در جریان سفر به عربستان پاسخ داد.

محمد جمشیدی در توییتر نوشت: همکاران چینی به یاد داشته باشند که وقتی سعودی و آمریکا از گروه‌های تروریستی داعش و القاعده در سوریه حمایت کردند و با تجاوز نظامی وحشیانه یمن را ویران کردند، این ایران بود که با تروریست‌ها جنگید تا ثبات و امنیت در منطقه مستقر شود و تروریسم به شرق و غرب تسری نیابد.

در جریان سفر رییس جمهور چین به عربستان دو کشور در پی یک نشست دوجانبه بیانیه‌ای مشترک صادر کردند که در بخشی از این بیانیه از ایران خواسته شد در امور داخلی دیگر کشور‌ها دخالت نکند.

در این بیانیه همچنین بر اهمیت احترام گذاشتن ایران به اصل حسن همجواری تاکید شد.

دو طرف همچنین خواستار همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی به منظور تضمین صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود شدند.

به گزارش دیدارنیوز، در شرایطی که مقامات سیاسی دولت رئیسی از جمله حسین امیرعبداللهیان و ناصر کنعانی وزیر خارجه و سخنگوی این وزارتخانه در اینستاگرام و توییتر شخصی خود خیلی سریع به اظهارات مقامات غربی واکنش نشان می‌دهند، اما هنوز درباره بیانیه مشترک عربستان و چین و دخالت آشکار چینی‌ها در امور ایران واکنشی نشان نداده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی