تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وضعیت مدافع ملی‌پوش استقلال برای دربی مشخص شد

با اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، ابوالفضل جلالی مدافع - هافبک ملی‌پوش و چپ پای آبی‌ها مشکلی برای بازی در دربی ندارد و می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان برود.

کد خبر: ۱۴۱۶۱۹
۱۷:۳۶ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

وضعیت مدافع ملی‌پوش استقلال برای دربی مشخص شد

دیدارنیوز: باشگاه استقلال اعلام کرد مدافع - هافبک ملی‌پوش این تیم مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر نخواهد داشت.

رسانه باشگاه استقلال نوشت: «ابوالفضل جلالی مدافع - هافبک چپ پای استقلال که با ۲۴ سال سن، جوان‌ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی بود، از روز گذشته به تمرینات استقلال اضافه شده و به‌صورت اختصاصی با آبی‌پوشان پایتخت تمرین می‌کند.

با اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال این بازیکن مشکلی برای بازی در دربی ندارد و می‌تواند برای استقلال در آن بازی در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان برود.

جلالی در آخرین بازی ایران در جام جهانی مقابل آمریکا به میدان رفت و نمایشی تحسین برانگیز از خود به نمایش گذاشت.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی