تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

عذرخواهی همراه اول پس از جنجال پیام «هشدار زلزله»؛ خطای تیم تحقیقاتی بود

مدیرکل ارتباطات همراه اول پس از جنجال پیامک هشدار زلزله به برخی شهروندان و نگرانی‌ها بابت این موضوع، در این باره گفت: «از مشترکین خود معذرت خواهی می‌کنیم. هیچگونه هک و نفوذی نبوده است، مشکل خطای تیم تحقیقاتی برای تست قابلیت هشدار بلایای طبیعی بوده است.»

کد خبر: ۱۴۱۶۰۶
۱۳:۳۵ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

عذرخواهی همراه اول پس از جنجال «هشدار زلزله»؛ خطای تیم تحقیقاتی بود

دیدارنیوز: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هر گونه هک شبکه تلفن همراه کشور را تکذیب کرد.

از دقایقی پیش، تصویری از آلارم زلزله در تلفن‌های همراه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن ادعا می‌شود که این پیام به دلیل هک شبکه تلفن همراه کشور است.

️روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هر گونه هک شبکه تلفن همراه کشور را تکذیب کرد و افزود وضعیت شبکه تلفن همراه کشور به صورت دائم توسط مراکز پایش امنیت اپراتور‌ها و وزارت ارتباطات مورد پایش قرار می‌گیرد و هیچ گونه شواهدی مبنی بر هک این شبکه وجود ندارد و ادعا‌های مطرح شده در حال بررسی است.

مدیرکل ارتباطات همراه اول هم در این باره گفت: «از مشترکین خود معذرت خواهی می‌کنیم. هیچگونه هک و نفوذی نبوده است، مشکل خطای تیم تحقیقاتی برای تست قابلیت هشدار بلایای طبیعی بوده است.»

معاون پدافند غیرعامل نیز درمورد ارسال پیامک زلزله برای مخاطبین گفت: واحد تحقیقات و توسعه شرکت همراه اول درحال ارزیابی و تست یک سامانه بوده است که براثر خطای انسانی به جای ارسال برای ده گوشی تست برای تمامی افراد ارسال شده است.

به گزارش دیدارنیوز، در عکس زیر پیامک همراه اول پس از این اتفاق را مشاهده می‌کنید که نوشته: هموطن گرامی، اگر پیام هشدار زلزله دریافت کرده‌اید، این پیام صحت ندارد.

عذرخواهی همراه اول پس از جنجال «هشدار زلزله»؛ خطای تیم تحقیقاتی بود

 

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی