تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کشف ۲۸۷ کیلو تریاک با همکاری پلیس فرودگاه شیراز

سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۸۷ کیلوگرم تریاک در یکی از محلات شهرستان شیراز خبر داد و گفت: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۲۸۷ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

کد خبر: ۱۴۱۴۴۲
۱۸:۰۰ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱

کشف ۲۸۷ کیلو تریاک با همکاری پلیس فرودگاه شیراز

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک منزل شخصی در یکی از محلات شهرستان شیراز خبر داد.

به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان پلیس فرودگاه شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در یکی از محلات شهرستان شیراز دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۲۸۷ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انهدام باند سارقان منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های اولیه برای کارآگاهان محرز شد سارقان پس از شناسایی منازلی که خالی از سکنه بودند درب‌ها را تخریب و اقدام به سرقت طلاجات و اموال با ارزش کرده و محل سرقت را ترک می‌کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی کاراگاهان موفق شدند مخفیگاه باند سارقان را شناسایی و طی یک عملیات منسجم، هر ۵ نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

وی افزود: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۲۰ فقره سرقت منزل اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۷۰۰ گرم طلای سرقتی کشف شد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه سارقان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گقت: نصب حفاظ‌های نرده‌ای بر روی دیوار‌ها و بالای درب عامل بازدارنده مهمی می‌باشد و شهروندان باید ضمن رعایت این نکات ایمنی، از قفل بودن تمامی درب‌های ساختمان از قبیل پشت بام، درب ورودی، درب پارکینگ اطمینان حاصل و درصورت غیبت طولانی منزل خود را به همسایگان قابل اطمینان بسپارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی