تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نامه معرفی بذرپاش به عنوان وزیر راه اعلام وصول شد

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی را اعلام وصول کرد.

کد خبر: ۱۴۱۴۴۱
۱۷:۲۸ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱

نامه معرفی بذرپاش به عنوان وزیر راه اعلام وصول شد

دیدارنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز نامه معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی را اعلام وصول کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) نامه رئیس جمهور برای معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را به شرح زیر قرائت کرد:

«در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدین وسیله مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را به همراه مشخصات و سوابق و رئوس برنامه ایشان برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.»

همزمان با قرائت نامه معرفی بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تعدادی از نمایندگان به نشانه مخالفت با صدای بلند «دو دو» کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی