تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
بیست و دوحه (۱۶)، روز چهاردهم جام جهانی

آرژانتین ۲ - استرالیا ۱؛ فرار لئو و یارانش از دست کانگوروها!

پس از پایان مرحله گروهی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به دور بعد و حذف شوک‌آور مدعیانی چون آلمان، بلژیک و .. حالا نوبت به مرحله یک هشتم نهایی است تا شاهد نبردهای جالبی باشد.

کد خبر: ۱۴۱۳۷۱
۱۷:۵۱ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ آرژانتین ۱ - استرالیا صفر

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی آرژانتین با شکست استرالیا حریف هلند در یک چهارم نهایی شد.

مسی و تیمش برای عبور از استرالیا کار راحتی نداشتند و در دقایق پایانی خطر را کاملا حس کردند.

آرژانتین ۲ - استرالیا ۱؛ آلبی سلسته در یک چهارم نهایی

یاران لیونل مسی از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریف آسیایی خود رفتند که این دیدار نه چندان راحت برای آرژانتینی‌ها به پیروزی ۲ بر یک ختم شد.

آرژانتین که ظاهرا نمی‌خواست انرژی زیادی صرف این بازی کند، در اولین شوت خود در چارچوب توسط لیونل مسی فوق ستاره خود به گل اول رسید. مسی در دقیقه ۳۵ استارت خوبی زد و پس از پاس اوتامندی با ضربه‌ای دقیق دروازه حریف را فرو ریخت.

این اولین گل مسی در دور حذفی ادوار جام جهانی در هزارمین بازی رسمی او بود تا این طلسم برای «لئو» شکسته شود. لیونل مسی همچنین به رکورد ۹ گل در ادوار جام جهانی رسید و با عبور از مارادونا به یک قدمی باتیستوتا رسید. باتی گل با ۱۰ گل رکورددار گلزنی یک بازیکن آرژانتینی در این مسابقات است.

در نیمه دوم، متیو رایان دروازه‌بان استرالیا در یک قدمی دروازه اشتباه بزرگی داشت تا آلوارز با سرعت بالای خود گل دوم را برای آرژانتین بزند.

مسی در این بازی نمایشی از دوران جوانی خود و دریبل یک تیم در نیمه حریف را به نمایش گذاشت تا تماشاگران حسابی لذت ببرند! او در دقایق پایانی پاس‌های طلایی به لائوتارو مارتینز داد که مهاجم آرژانتین فرصت سوزی کرد.

در ادامه نوبت به استرالیا رسید تا با ضربه سنگین گودوین و برخورد با فرناندز به یک گل به خودی برسد تا فاصله شکست کمتر شود. استرالیا در این دیدار بازنده‌ای سربلند بود و حتی شانس گل تساوی را داشت.

در حالی که آرژانتین فرصت‌ها را از دست می‌داد، استرالیا در دقیقه آخر هم شانس به تساوی کشاندن بازی را داشت اما مسی و تیمش از دست کانگوروها فرار کردند!

آرژانتین با این برد در یک چهارم نهایی حریف هلند شد؛ هلندی که با هدایت فن‌خال به راحتی از سد آمریکا گذشت و در انتظار مسی و یارانش خواهد بود.

گزارش زنده؛ آرژانتین ۲ - استرالیا صفر

صحنه اشتباه رایان و گلزنی آلوارز

گزارش زنده؛ آرژانتین ۲ - استرالیا صفر

گزارش زنده؛ آرژانتین ۱ - استرالیا صفر

صحنه گل مسی برابر استرالیا

گزارش زنده؛ آرژانتین ۱ - استرالیا صفر

گزارش زنده؛ آرژانتین صفر - استرالیا صفر

گزارش زنده؛ آرژانتین صفر - استرالیا صفر

هلند ۳ - آمریکا ۱؛ پرواز لاله‌ها به یک چهارم

 

ترکیب آرژانتین برابر استرالیا: امیلیانو مارتینس، کریستین رومرو، ناهیل مولینا، نیکولاس اوتامندی، مارکوس آکونیا، انسو فرناندس، رودریگو دی‌پائول، الکسیس مک‌آلیستر، پاپو گومس، لیونل مسی و خولین آلوارس

 

ترکیب استرالیا برابر آرژانتین: متئو رایان، هری سوتار، کای رولز، میلوس دگنک، عزیز بهیچ، آرون موی، جکسون ایروینه، متئو لکی، کینو بیکس، ریلی مک‌گری و میچل دوک

گزارش زنده؛ آرژانتین صفر - استرالیا صفر

 

هلند ۳ - آمریکا ۱؛ درخشش دومفریس

تیم ملی هلند در شب درخشش دنزل مونفریس از سد آمریکا گذشت و به عنوان اولین تیم راه یافته به یک چهارم نهایی جام جهانی معرفی شد.

در اولین بازی یک هشتم نهایی این جام، هلند پس از نمایشی پرنوسان در مرحله گروهی امروز هرکاری خواست در زمین انجام داد و با عملکردی روان و دلچسب آمریکا را سه بر یک مغلوب کرد.

مونفریس ستاره این بازی بود؛ او در نیمه اول دو پاس گل به دپای و بلیند داد و در نیمه دوم گل سوم هم زد تا لاله‌های نارنجی روی بال‌های او به مرحله بعدی بروند.

آمریکا هم که نمایش درخشانی برابر انگلیس و ایران ارایه کرد، نشانی از تیم مرحله گروهی نداشت و از آن دفاع مستحکم و پرس‌های سنگین خبری نبود تا راهی خانه شود.

هلند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار امشب آرژانتین و استرالیا خواهد رفت؛ آیا یاران مسی دوباره غافلگیر می‌شوند یا یک بازی جذاب در انتظار فوتبالی‌ها خواهد بود؟

گزارش زنده؛ هلند ۲ - آمریکا صفر

گزارش زنده؛ هلند ۲ - آمریکا صفر

صحنه گل دوم هلند مقابل آمریکا

گزارش زنده؛ هلند ۱ - آمریکا صفر

صحنه گل اول هلند برابر آمریکا

ترکیب آمریکا برابر هلند:  مت ترنر، سرجینیو دست، زیرمن، تیم ریم، رابینسون، احمد موسی، تیلر آدامز، وستون مک‌کنی، فریرا، تیموتی وه‌آ و کریستین پولیشیچ

ترکیب هلند برابر آمریکا: آندریاس نوپرت، دنی بلیند، ناتان آکه، فرانکی دی‌یونگ، ممفیس دپای، مارتین د رون، دنزل دامفرایز، دیوی کلاسن، کودی گاکپو، ویرجیل فن‌دایک، یورین تیمبر.

نگاهی به قرعه کشی مرحله حذفی نشان می‌دهد که برنده این دیدار به احتمال زیاد به آرژانتین برخورد می‌کند.. برخورد سخت با مسی و یارانش که نفس لهستان را گرفتند.

آرژانتین یکی از مدعیان اصلی جام پس از شکست باورنکردنی برابر عریستان، خیلی زود خودش را جمع و جور کرد و امشب ساعت ۲۲:۳۰ به دیدار استرالیا می‌رود.

گزارش زنده؛ هلند صفر - آمریکا صفر

گزارش زنده؛ هلند صفر - آمریکا صفر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی