تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

وقتی آچار فرانسه «اسکوچیچ»، نیمکت‌نشینِ «کی‌روش» شد!

وحید امیری در دوره حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، آچار فرانسه این سرمربی کروات بود اما پس از بازگشت بحث‌برانگیز کی‌روش به تیم‌ملی، او به فراموشی سپرده شد.

کد خبر: ۱۴۱۲۹۹
۱۰:۴۳ - ۱۱ آذر ۱۴۰۱

وقتی آچار فرانسه «اسکوچیچ»، نیمکت‌نشینِ «کی‌روش» شد!

دیدارنیوز: کاپیتان تیم ملی در دوره «دراگان اسکوچیچ»، فرصت بازی در جام جهانی را به‌دست نیاورد.

کادرپزشکی تیم ملی فوتبال ایران در ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی ویژه‌ای را انجام داد تا وحید امیری بتواند با گذراندن روز‌های مصدومیت شدید از ناحیه دیسک کمر مجدداً آماده بازگشت به میادین شود و در جام جهانی در فهرست تیم ملی جای بگیرد. با توجه به عملکرد امیری در مرحله مقدماتی جام جهانی و البته تجربه او، تصور می‌شد این بازیکن ۳۴ ساله در ترکیب اصلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قرار بگیرد، اما شرایط به وجود آمده برخلاف تصورات بود.

ستاره‌ای برای همه پست‌ها
وحید امیری در دوره حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، آچار فرانسه این سرمربی کروات بود و با اعتماد اسکوچیچ در پست‌های مختلف از جمله دفاع چپ، هافبک میانی و هافبک چپ به کار گرفته شد و در تمامی این پست‌ها توانست پاسخ مناسبی به اعتماد سرمربی کروات بدهد و عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

امیری حتی در کنار بازی در پست‌های مختلف، فرصت کاپیتانی در تیم ملی را هم در دوره اسکوچیچ به‌دست آورد و به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم، در چند نوبت بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بست تا بیش از پیش اعتماد دراگان اسکوچیچ به او نمایان شود، هر چند که مصدومیت از ناحیه کمر در تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن حضور وحید امیری را در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

خاطره شیرین جام جهانی ۲۰۱۸ تکرار نشد
مدافع-هافبک باتجربه پرسپولیس جزو معدود بازیکنانی است که هم در دوره اسکوچیچ و هم در دوره کی‌روش مورد اعتماد هر ۲ سرمربی بود. امیری در سالیان گذشته زیرنظر کی‌روش فرصت حضور در جام ملت‌ها و البته جام جهانی ۲۰۱۸ را به‌دست آورد و در دوره قبلی جام جهانی، نمایش‌های قابل قبولی را از خود به جای گذاشت.

وحید امیری، اما در دوره جدید حضور کارلوس کی‌روش نتوانست به مانند گذشته مورد اعتماد این سرمربی پرتغالی باشد. امیری که با کمک کادرپزشکی فدراسیون فوتبال مراحل درمانی را با موفقیت پشت سر گذاشته بود، نتوانست در جام جهانی حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به‌دست آورد و همین مسئله باعث شد تا ستاره ۳۴ ساله تیم ملی نتواند شانس بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ را از آن خود کند تا با یک دوره بازی در جام جهانی در سال ۲۰۱۴، دوره حضور امیری در تیم ملی رو به پایان باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی