تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برگزاری دویست و پنجاه و چهارمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین

جلسه دویست و پنجاه و چهارم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور نهم آذرماه برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۱۲۸۳
۱۴:۵۳ - ۱۰ آذر ۱۴۰۱

 

برگزاری دویست و پنجاه و چهارم هیئت مدیره مجمع خیریندیدارنیوز: جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به مدیریت مهندس حبیب الله بور بور، رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، برگزار شد.

رنجبرزاده، معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی کشور و دکتر طهماسبی از مدیران عالی‌رتبه‌ی این سازماناز  مهمانان این جلسه اعضای هیئت مدیره مجمع بودند.

پس از توضیحات مهندس بوربور در رابطه با سوابق طرح نذرتخصص و تفاهم نامه های امضا شده فیمابین مجمع خیرین کشور و وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در راستای اجرای این طرح با اعلام آمادگی آقای دکتر رنجبرزاده در راستای ادامه اجرای طرح، مقرر شد تفاهمنامه جدیدی فیمابین مجمع خیرین کشور و سازمان نظام پزشکی کل کشور نیز تهیه و به امضای طرفین برسد.

دکتر ریاضی که علاوه بر عضویت فعال در سازمان نظام پزشکی و انجام وظایف محوله در آن سازمان، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین خراسان رضوی و دبیر کارگروه نذر تخصص مجمع خیرین کشور هستند، کمافی‌السابق ماموریت پیگیری این مهم را فیمابین مجمع خیرین کشور و سازمان نظام پزشکی کشور عهده دار شد.

همکاری ها و اقدامات مجمع خیرین استان تهران بنا بر پیشنهاد اولیه اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، و پیگیری ها و همراهی های جدی ولیئی، مدیر عامل مجمع خیرین کشور و رییس هییت مدیره مجمع خیرین استان تهران، در اجرای طرح حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی منطقه ۱۰ و ۴ تهران بررسی شد.

این پیگیری ها پیرو جلسات دکتر ولیئی، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و رییس هیئت مدیره مجمع خیرین استان تهران و اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل نیک گامان، با مدیران ارشد سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و همچنین جلسات برگزار شده با اساتید عالی‌رتبه‌ی دانشگاه شهید مدرس پیرو پیگیری مباحث توانمندسازی، کارآفرینی و اشتغال استمرار یافته است.

در این جلسه دکتر ولیئی گزارشی از روند کار و پیگیری ها و علاقه ارائه کردند. همچنین با تاکید مهندس بور بور، ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، مقرر شد این پروژه تا حصول نتیجه کامل آن و پایش نهایی این طرح پایلوت با محوریت مجمع خیرین استان تهران از سوی دکتر ولیئی و دکتر تقی پور پیگیری شود.

اقدامات صورت گرفته در رابطه با بازآفرینی طرح "روزی به یاد دیروز" با هدف نوسازی مدارس قدیمی با همت فارغ التحصیلان این مدارس توسط دکتر تقی پور و ایرجی نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور بیان شد و طرح های اجرایی پیشین توسط انجمن فارغ التحصیلان دبیرستان البرز در ساخت مدارس به نام یاران البرز در مناطق کم‌برخوردار کشور با محوریت موسسه خیریه نیک گامان، عضو خقوقی مجمع خیرین کشور، همچنین طرح های بزرگ مدرسه سازی گسترده انجام شده در استان خراسان و دیگر جای های کشور با محوریت مهندس بور بور در این بستر در سالیان گذشته، و همچنین طرح های پیش رو خدمت اعضا ارائه شد.

همچنین مقرر شد از سوی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، در رابطه با پیگیری وضعیت مدارس کشور نماینده ای جهت شرکت در جلسات مجمع خیرین کشور معرفی شود.

اجرای طرح بانک زمان با قبول مسئولیت سازمان تامین اجتماعی و پیگیری‌های دکتر اسفندیاری، معاونت سازمان تامین اجتماعی،  پس از انجام اصلاحیه هایی نهایی شد که برای ارجاع به مجلس شورای اسلامی آماده است. همچنین با حضور روحی، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، توضیحاتی درباره‌ی روند کار در رابطه با طرح بانک زمان به ایشان ارائه شد. 

گزارش جلسه مورخ ۱۴۰۱/۹/۶ شورای اجتماعی کشور با موضوعات بررسی راهکارهای مقابله و کاهش  آسیب های اجتماعی و نیز وقایع اخیر توسط مهندس بوربور مطرح شد.

دیگر موارد دستور جلسه به دلیل کمبود وقت به جلسه بعدی موکول شد.

برگزاری دویست و پنجاه و چهارمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرینبرگزاری دویست و پنجاه و چهارمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرینبرگزاری دویست و پنجاه و چهارمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرینبرگزاری دویست و پنجاه و چهارمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین

برگزاری دویست و پنجاه و چهارم هیئت مدیره مجمع خیرین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی