تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پایان ماموریت «بلوچ‌زهی» در وزارت کشور و بخشداری مرکزی نیک‌شهر

محمد بلوچ‌زهی طی پستی در صفحه اجتماعی‌اش در اینستاگرام، از پایان ماموریت خود در وزارت کشور و بخشداری مرکزی نیک شهر نوشته است.

کد خبر: ۱۴۱۲۷۴
۱۲:۰۰ - ۱۰ آذر ۱۴۰۱

پایان ماموریت «بلوچ‌زهی» در وزارت کشور و بخشداری مرکزی نیک‌شهر

دیدارنیوز: بلوچ‌زهی که از چهره‌های شناخته شده فعال در سیستان و بلوچستان است به سبب در پیش گرفتن رویه‌ای متفاوت و مواضعی انتقادی مورد توجه قرار گرفت.

وی نوشته از این پس به امورات معوقه خود، چون نوشتن در عرصه رسانه و مطبوعات، توجه به مسائل استانی، فعالیت فرهنگی و چاپ کتاب نیمه تمامش خواهد پرداخت و از دنیای سیاست خداحافظی خواهد کرد.

بلوچ‌زهی از ابتدای دولت روحانی بعنوان بخشداری مرکزی نیک شهر شروع بکار کرد که این انتصاب از جنس متفاوت با استقبال طیف‌های مختلف در سراسر کشور روبرو شد.

وی با ابداع سلسله نشست‌های پنج شنبه‌های دورهمی توانست تمامی فعالان فرهنگی، اجتماعی و مدنی سیستان و بلوچستان را دور هم جمع کند و به تحلیل و بررسی موضوعات روز و مسائل مبتلابه این استان بپردازند که این نشست‌ها در سطح ملی مورد توجه قرار گرفت.

آن زمان محمد بلوچ‌زهی در گفتگویی با روزنامه آفتاب یزد گفته بود استقبال از سلسله نشست‌های پنج شنبه‌های دورهمی پاسخ به نیاز اساسی جامعه ما به فرهنگ گفتمان است.

بلوچ‌زهی که پیش از بخشداری بعنوان روزنامه نگار و تحلیل‌گر مسائل سیستان و بلوچستان با رسانه‌های مختلف سراسری فعالیت داشت رویه تازه‌ای را از جمله انتخاب هر ساله یک زن بلوچ بعنوان زن شایسته سال، فعالیت‌های مختلف برای جذب گردشگران به سیستان و بلوچستان، جذب خیرین مدرسه ساز و فعالیت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و… برای ادامه فعالیت‌های خود در کسوت بخشدار برگزید.

توجه به انتصاب روشنفکران بلوچ در مناصب مختلف دولتی یکی از نقاط قوت دولت روحانی بود که توانست فضای فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان را پویا کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی