تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کی‌روش پس از بازگشت به ایران؛ یک گل با صعود فاصله داشتیم

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی که پس از حذف ایران از جام جهانی با انتقادهای زیادی بابت شکست سنگین از انگلیس و باخت به آمریکا مواجه شده، می‌گوید تیمش فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و تنها یک گل با صعود فاصله داشتیم.

کد خبر: ۱۴۱۲۷۳
۰۰:۰۲ - ۱۰ آذر ۱۴۰۱

کی‌روش: هواداران باید به تیم‌ملی افتخار کنند

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هواداران فوتبال ایران باید به بازیکنان تیم‌ملی افتخار کنند.

کارلوس کی‌روش، پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از قطر اظهار کرد: یک گل با صعود فاصله داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم در نیمه دوم بازی با آمریکا به گل برسیم. در کل اگر نگاه کنیم تمام دلایل وجود دارد که هواداران فوتبال به بازیکنان ما افتخار کنند.

او افزود: آن‌ها از خود گذشتگی کردند و تا جایی که می‌توانستند تلاش کردند و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند، اما در نیمه دوم کافی نبود.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال به سوال درباره آینده کاری‌اش در ایران پاسخ نداد، اما حمیسی مسئول حراست فدراسیون فوتبال در حالی که سرمربی تیم ملی وارد آسانسور می‌شد، خطاب به خبرنگاران از کلمه "ان‌شاءالله" استفاده کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی