تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
بیست و دوحه (۱۱)؛ گزارش روز هشتم جام جهانی

اسپانیا ۱ - آلمان ۱؛ ژرمن‌های جان سخت!

هشتمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی آغاز شده که ژاپن شگفتی‌ساز مقابل کاستاریکا شکست خورد تا فعلا شانس صدرنشینی در گروه E را از دست بدهد. بلژیک هم در نبرد با مراکش نمایش خوبی ارایه نکرد و در نیمه دوم با دو گل شکست خورد. در بازی دیگر، کرواسی با نمایشی خوب ۴ بر یک از سد کانادا گذشت تا حریف خود را از جام جهانی حذف کند. در دیدار مهم و حساس امشب، نبرد اسپانیا و آلمان دو غول فوتبال اروپا برنده نداشت تا امید ژرمن‌ها برای صعود همچنان زنده بماند.

کد خبر: ۱۴۱۰۵۲
۱۴:۴۰ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱

اسپانیا ۱ - آلمان ۱؛ ژرمن‌های جان سخت!

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در هشتمین روز از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نتایج جالبی رقم خورد؛ ژاپن پس از شوک به آلمان خودش به ضعیف‌ترین تیم جام یعنی کاستاریکا باخت، بلژیک با دو گل مغلوب مراکش شد تا کارش در روز آخر سخت شود و کرواسی با شکست کانادا صدرنشین گروه ششم شد. در نبرد بزرگان اروپا هم اسپانیا برتری خودش را برابر آلمان حفظ نکرد تا ژرمن‌ها در روز پایانی به دنبال صعود باشند.

اسپانیا ۱ - آلمان ۱؛ دیدار به روز آخر!

آلمان با تساوی برابر اسپانیا امید‌های خود را پس از شروعی ضعیف در جام جهانی حفظ کرد تا کارش به روز آخر و تقابل با کاستاریکا کشیده شود.

شاگردان انریکه پس از گلباران کاستاریکا به مصاف آلمانی رفتند که از دیدار با ژاپن زخم خورده بود و برای جبران شکست مقابل لاروخا به آب و آتش زد. پس از تساوی بدون گل در نیمه اول که ضربه اولمو به تیر دروازه نویر و گل مردود شده رودیگر مدافع آلمان را در پی داشت، نیمه دوم بهتری از راه رسید.

انریکه در دقیقه ۵۴ موراتا را به جای تورس وارد زمین کرد و این مهاجم باهوش روی پاس دیدنی آلبا، با ضربه‌ای ساده، اما استادانه دروازه آلمان را فرو ریخت تا فلیک و تیمش در آستانه حذف قرار بگیرند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید اسپانیا دومین برد خود را جشن خواهد گرفت، ورود بالده به جای جوردی آلبا به نفع آلمان رقم خورد و یک اشتباه در خط دفاعی اسپانیا، تاوان سختی برای تیم انریکه داشت.

جمال موسیالا به نیکلاس فولکورگ پاس داد تا او با شوتی دیدنی کار را به تساوی بکشاند و آلمان‌ها همچنان شانس صعود داشته باشند.

به این ترتیب، آلمان در دیدار آخر مرحله گروهی می‌تواند با شکست کاستاریکا چشم به صعود داشته باشد؛ اگر ژاپن برابر اسپانیا شگفتی‌آفرین نباشد!

اسپانیا ۱ - آلمان صفر؛ نبرد غول‌ها

کرواسی ۴ - کانادا ۱؛ کروات‌ها بیدار شدند، رویا‌های کانادا به پایان رسید

کرواسی ۴ - کانادا ۱؛ کروات‌ها بیدار شدند، رویا‌های کانادا به پایان رسید

کرواسی ۴ - کانادا ۱؛ کروات‌ها بیدار شدند، رویا‌های کانادا به پایان رسید

 

کرواسی ۴ - کانادا ۱؛ بازگشت کروات‌ها در شب حذف کانادا

تیم ملی کرواسی در لحظات ابتدایی برابر کانادا یک گل دریافت کرد، اما بازگشت و با تجربه بالایش حریف جوان خود را شکست داد تا صدر جدول گروه ششم را از مراکش بگیرد.

کانادا که نمایش تحسین‌برانگیزی برابر بلژیک داشت و می‌توانست شگفتی خلق کند، در دیدار امشب زود تسلیم شد تا بعد از قطر، دومین حذف شده جام جهانی نام بگیرد.

کراماریچ ستاره میدان بود و در دقایق ۳۶ و ۷۰ برای کروات‌ها دبل کرد تا فینالیست جام جهانی گذشته دوباره بیدار شود. مارکو لیوایا و لاورو ماجر هم در دقایق ۴۴ و ۹۰+۴ دیگر گلزنان کرواسی بودند.

برای کانادا که در این مسابقات در حد پدیده ظاهر شد، آلفونسو دیویس در دقیقه ۲ گلزنی کرد.

کرواسی مانند مراکش ۴ امتیازی شد و در صدر جدول گروه ششم قرار گرفت تا نبرد جذابی بین کروات‌ها و بلژیک برای صعود به دور حذفی شکل بگیرد.

کرواسی ۲ - کانادا ۱؛ در جستجوی اولین پیروزی

کرواسی ۲ - کانادا ۱؛ در جستجوی اولین پیروزی

کرواسی ۳ - کانادا ۱؛ در جستجوی اولین پیروزی

کرواسی ۲ - کانادا ۱؛ در جستجوی اولین پیروزی

بلژیک صفر - مراکش ۲؛ شکار بزرگ شیرهای آفریقا!

 

بلژیک صفر - مراکش ۲؛ نمایش شجاعت از نماینده آفریقا

بلژیک صفر - مراکش ۲؛ شکار بزرگ شیرهای آفریقا!

تیم ملی بلژیک در دومین بازی خود در جام جهانی بازهم نمایش ناامیدکننده‌ای ارایه کرد؛ اما این بار از پیروزی خبری نبود و مراکش با دو گل شکست بزرگی را به اروپایی‌ها تحمیل کرد.

مراکش در اواخر نیمه اول یک گل به ثمر رساند که کمک داور ویدیویی آن را رد کرد. کورتوا که واکنش خوبی روی ضربه ایستگاهی نداشت خوش شانس بود که اشتباهش دیده نشد. در نیمه دوم، اما نماینده آفریقا که روی ضربات آزاد برنامه داشت زهر خود را ریخت تا عملکرد ضعیف دروازه‌بان رئال مادرید در این بازی و روی گل اول کاملا آشکار شود.

کورتوا در دیدار با کانادا یک پنالتی مهار کرده بود تا تیمش در نهایت در مسابقه‌ای که شایسته نبود، برنده از زمین خارج شود. حالا بلژیک نه خوب بازی می‌کند و نه پیروز می‌شود تا روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک حسابی تحت فشار قرار بگیرد.

گل‌های مراکش در دقایق ۷۳ و ۹۰+۲ توسط عبدالحمید سبیری و زکریا ابوخلال به ثمر رسید.

مراکش با این برد شیرین ۴ امتیازی شد و بالاتر از بلژیک به صدر جدول گروه ششم رفت.

بلژیک صفر - مراکش ۲؛ شکار بزرگ شیرهای آفریقا!

بلژیک صفر - مراکش صفر؛ شیاطین سرخ به دنبال صعود

 

ژاپن صفر - کاستاریکا ۱؛ شگفتی‌ساز شوکه شد!

تیم‌ملی ژاپن پس از نمایشی درخشان (در نیمه دوم) دیدار با آلمان و خلق شگفتی بزرگ، به نظر می‌رسید کار آسانی برابر کاستاریکا داشته باشد؛ تیمی که با ۷ گل از اسپانیا شکست خورد تا ضعیف‌ترین تیم جام جهانی تا الان نام بگیرد.

با این حال، اوضاع برای سامورایی‌های آسیا خوب پیش نرفت و این تیم در دقیقه ۸۱ با ضربه کیشر فولر غافلگیر شد.

ضعف دروازه‌بان ژاپن در مهار این توپ کار دست ژاپن داد تا این تیم به راحتی فرصت صدرنشینی در گروه پنجم را از دست بدهد. ژاپن با این شکست باید در انتظار نتیجه دیدار حساس آلمان - اسپانیا بماند و برای جدال سنگین با لاروخا در بازی آخر مرحله گروهی آماده شود.

به نظر می‌رسد شگفتی‌های این جام پایانی ندارد و پس از شکست عربستان از لهستان، نمی‌توان روی غول‌کش‌ها هم چندان حساب کرد!

ژاپن صفر ـ کاستاریکا ۱؛ شوک به شگفتی‌سازِ جام!

ژاپن صفر ـ کاستاریکا صفر؛ سامورایی‌ها به دنبال صدرنشینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی