تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

هلند ۱ - اکوادور ۱؛ لاله‌های پژمرده در شب وداع قطر!

تیم ملی هلند در دیدار امشب برابر اکوادور نمایش ضعیفی ارایه کرد و در ۹۰ دقیقه تنها دو شوت داشت تا برابر حریف آمریکای جنوبی خود متوقف شود.

کد خبر: ۱۴۰۹۵۳
۲۱:۲۹ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

هلند - اکوادور

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی اکوادور پس از پیروزی در افتتاحیه جام جهانی، نمایشی تحسین‌برانگیز برابر هلند داشت و لاله‌های نارنجی را متوقف کرد.

در جدالی که به نظر می‌رسید مردان فن‌خال کار سختی برای دومین برد خود نداشته باشند، اکوادور در آمار شوت‌ها کاملا برتر نشان داد؛ ۱۴ شوت و ۴ ضربه در چارچوب در حالی که هلند تنها ۲ شوت برجای گذاشت و یکی در چارچوب که گل شد!

گاکپو در دقیقه ۶ به زیبایی دروازه اکوادور را فرو ریخت و آن طرف انر والنسیا که مقابل قطر دبل کرده بود و در جام‌های جهانی اخیر مردی برای تمام فصول کشورش بوده، گل تساوی را در دقیقه ۴۹ زد تا یک امتیاز ارزشمند برای اکوادوری‌ها ثبت شود.

به این ترتیب، هلند و اکوادور با ۴ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه نخست باقی ماندند تا قطرِ بدون امتیاز و میزبان جام جهانی رسما از مسابقات حذف شود. سنگال هم با سه امتیاز به بازی آخرش با اکوادور امیدوار است.

هلند - اکوادورهلند - اکوادور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی