تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
افاضات اضافه

کمبود آنتی‌بیوتیک مهم نیست، خط تولید عنبرنسارا را تقویت می‌کنیم

یکی از عوام خبر داد که بهرام در تلویزیون بودجه‌بگیر گفته نیازی به آنتی‌بیوتیک نیست و عوام برای درمان آنفولانزا از دمنوش و دارو‌های سنتی استفاده کنند. خبر خوبی‌ست. باید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد. شاید برای استحصال عنبرنسارا یک راس الاغ مناسب بخرم و خط تولیدش را راه‌اندازی کنم.

کد خبر: ۱۴۰۹۵۱
۱۹:۱۷ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

کمبود آنتی‌بیوتیک مهم نیست، خط تولید عنبرنسارا را تقویت می‌کنیم

دیدارنیوز _ عوام‌الملک:

جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱

آقای سردار از اصفهان گفت که اگر هزینه تلفات کرونا را پذیرفته بودیم و کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل نمی‌شدند و فضای مجازی به دست جوانان داده نمی‌شد امروز با این وضعیت مواجه نبودیم. نفهمیدم که امروز با چه وضعیتی مواجهیم که آقای سردار ناراضی‌ست، اما خیلی خوشحال شدم که هزینه تلفات کرونا را نپذیرفته بودند. وگرنه خیلی تلفات می‌دادیم. واقعا هم دلیلی ندارد وقتی می‌شود خیلی چیز‌های دیگر به دست جوانان داد فضای مجازی به دستشان بیافتد. جواد، خواص‌المله کاشمر اعلام کرد که اوین را آمریکا آتش زد و ۴۰ دقیقه قبل از آتش‌سوزی خواص‌الدوله امور خارجه‌شان به حسین زنگ زده و گفته مواظب زندانی‌های آمریکایی باشند. گویا در زمان تماس حسین تازه وارد خانه شده بوده و هنوز کتش تنش بوده است. چه خوب است که امثال جواد را داریم که واقعیت‌ها را برای ما عوام تشریح کنند. علیرضا، خواص‌المله کرج حرف‌های مهمی درباره فقر زد و گفت کسی که ۵ میلیون حقوق می‌گیرد از کسی که ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرد فقیرتر است و کسی ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرد از کسی که ۲۰ میلیون حقوق می‌گیرد فقیرتر است. خیلی نکته مهمی بود. کاشکی اینقدر عدد‌ها را ادامه می‌داد تا ببینیم کسی که چقدر می‌گیرد از علیرضا و بقیه خواص فقیرتر است. بالاخره عوام برای پیشرفت باید خودشان را با خواص مقایسه کنند، اما قرار نیست فکر کنند اگر کمتر از خواص حقوق بگیرند از آن‌ها فقیرترند. احمد، بزرگوار تهرانی گفت که بعضی‌ها به او گفته‌اند در مورد اغتشاشات حرف نزند، چون لج می‌کنند و البته غلط می‌کنند لج کنند. راست می‌گوید. غلط می‌کند کسی از عوام که با بزرگواران و بقیه خواص لج کند. البته منظورش از اغتشاشات را متوجه نشدم. مگر کسی در جایی اغتشاش کرده است که قرار باشد در مورد اغتشاشات صحبت شود. آخر شب شنیدم تورم در ژاپن به سه و نیم درصد رسیده که بالاترین میزان تورم این کشور در چهل سال اخیر است. این‌ها نتیجه اعتماد کردن ژاپنی‌ها به آمریکایی‌هاست. بعد از چهل سال تورمشان به بالاترین رسیده است. اگر خواصشان کمی به فکر عوامشان بودند با این نرخ تورم به شکل دسته‌جمعی هاراگیری می‌کردند.

شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

یوسف، خواص‌الدوله امور آموزش و پرورش گفت تحول بنیادین به این معنی‌ست که بتوانیم لایه باور دانش‌آموزان را تغییر دهیم و به همین خاطر از حوزه علمیه خواست برای انجام چنین تغییری کمک کند. کار هوشمندانه‌ای‌ست. مخصوصا که تجربه نشان داده دانش‌آموزان و اولیاشان، همگی از اینکه لایه‌های باورشان به این شکل تغییر کند خیلی خوشحال می‌شوند و تشکر می‌کنند. فیلمی از فینال لیگ کشتی کشور دیدم. عوام حاضر در ورزشگاه به گرمی از حمیدرضا، خواص‌الدوله امور ورزش و علیرضا، رییس فدراسیون کشتی استقبال کردند. این روز‌ها هر جا که خواص باشند عوام همینطور ذوق‌زده می‌شوند و از ایشان تقدیر می‌کنند. چون هر چه عوام دارند از صدقه سر خواص است.

یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱

خواص‌المله همدان اعلام کرد جوانان خیلی خوب و معتقدی در استان‌های مختلف کشور هستند که دوست دارند در تیم‌های ملی بازی کنند و سرود ملی را هم بلدند که بخوانند. خبر خوبی‌ست. نگران بودم. چون این کسانی که بلد نیستند سرود بخوانند خیلی وقت‌ها باعث می‌شوند تیم‌های ملی خوب نتیجه نگیرند. اصلا از این به بعد انتخاب اعضای تیم‌های ملی در همه رشته‌ها را باید به خواص‌المله همدان سپرد. هر کسی در امتحان سرود قبول شد می‌تواند عضو هر تیمی که خواست بشود. در خبر‌ها خواندم که برخی از سلبیریتی‌ها و هنرمندان به دلیل کار‌های بدشان از دریافت خدمات اجتماعی منع شده‌اند. خیلی خوب است. این تنبیهات نرم خیلی خوب و موثرند. قرار نیست، چون مثلا ایرانی هستند فکر کنند اگر کار‌های بد کردند می‌توانند مثل قبل از خدمات اجتماعی استفاده کنند. بالاخره خواص اگر نقش مبصر را بازی نکنند که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. باید پیشنهاد کنم این هنرمندان و سلبریتی‌ها را وادار کنند علاوه بر محرومیت از خدمات اجتماعی، روزی یک ساعت در میدان اصلی یکی از شهر‌ها دو دست و یک پایشان را هم بالا نگه دارند و بایستند.

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱

چند روزی‌ست هوای تهران سرشار از ذرات مقوی و باارزش است و با فرو دادنش به راحتی می‌شود سیر شد. خیلی خوب است. خوشبختانه علیرضا و خواص‌البلد تهران در همه زمینه‌ها موفق و فعالند. عصر مسابقه فوتبال ایران و انگلیس در جام‌جهانی را دیدم. بازی خوب و پرگلی بود. بعد از بازی به نظر می‌آمد هر کسی به دلیلی راضی و خوشحال است. به همین خاطر در خیابان‌ها تمهیداتی دیدند که در اثر خوشحالی بیش از حد عوام، بی‌نظمی ایجاد نشود. نتیجه مسابقه هم مهم نیست. ورزش هدف نیست و فقط برای سلامتی خوب است.

سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱

خبرگزاری بودجه‌بگیر اعلام کرد خواص‌المله طرحی تهیه کرده‌اند که دانشجویان هنجارشکن ده سال ممنوع‌الخروج شوند. فکر می‌کنم اشتباه تایپی داشت. چون قرار نیست کسی که بی‌تربیت هست را اینجا نگه داریم که هم از خدمات اجتماعی استفاده کند و هم خوش به حالش شود. بعد هم همین چند وقت پیش در تلویزیون بودجه‌بگیر گفتند هر کسی خوشش نمی‌آید جمع کند برود. منطقا هم باید هر کسی خوشش نمی‌آید را بیرون کنند تا قدر این همه خوبی که اینجا هست را بداند. باید منتظر باشم تا اصلاحیه خبر بیاید. یکی از عوام خبر داد که بهرام در تلویزیون بودجه‌بگیر گفته نیازی به آنتی‌بیوتیک نیست و عوام برای درمان آنفولانزا از دمنوش و دارو‌های سنتی استفاده کنند. خبر خوبی‌ست. باید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد. شاید برای استحصال عنبرنسارا یک راس الاغ مناسب بخرم و خط تولیدش را راه‌اندازی کنم. بالاخره در عصر ابراهیم باید در همه عرصه‌های تولیدی به داخل نگاه کنیم تا غربی‌ها فکر نکنند می‌توانند ما را دچار کمبود کنند.

چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱

یادداشت روزنامه بودجه‌بگیر درباره بیانیه خانه سینما را خواندم. در بیانیه اعلام کرده بودند که اگر سینماگرانی که برای فکر کردن به کار‌های زشتشان در مکان‌های مناسب نگهداری می‌شوند خیلی فوری برنگردند اعتصاب خواهند کرد. روزنامه بودجه‌بگیر هم جواب خوبی داد. نوشت: بهتر. اصلا ما از این کار‌ها این را می‌خواهیم. خبرگزاری بودجه‌بگیر خواص‌الدوله نوشت که ایرانی‌ها از عوام ۱۰۱ کشور جهان پردرآمدتر هستند. خبر خوبی‌ست. جز کوبیدن بر طبل شادانه حرفی برای گفتن نمی‌ماند.

پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱

هوای تهران حتی از روز‌های قبل هم مقوی‌تر و مغذی‌تر بود. دست خواص‌البلد و علیرضا و بقیه خواص سببی و نسبی درد نکند. ابراهیم هم مثل همیشه حرف‌های مهمی زد. قطعا علاقمندان، خودشان می‌خوانند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی