تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جزئیات سفر فردای «رئیسی» به اسلامشهر

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره جزییات سفر فردای رئیسی به اسلامشهر گفت: بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی الغدیر بومهن به بهره‌برداری رسیده که در هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد. فاز اول بیمارستان رازی ایلام به بهره‌برداری رسیده و آماده افتتاح است. فاز اول پروژه بزرگ ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در مجتمع امام خمینی (ره) افتتاح شده و به طور کامل دهه فجر افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۱۴۰۸۸۷
۱۴:۰۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱

جزئیات سفر فردای «رئیسی» به اسلامشهر

دیدارنیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور فردا به اسلامشهر خواهند رفت و سعی می‌کنیم در این سفر بخش‌هایی از مصوبات سفر‌های استانی را که به مرحله اجرا رسیده تحت عنوان خبر خوب به مردم بگوییم.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: رئیس‌جمهور فردا به اسلامشهر خواهند رفت و سعی می‌کنیم در این سفر بخش‌هایی از مصوبات سفر‌های استانی را که به مرحله اجرا رسیده تحت عنوان خبر خوب به مردم بگوییم.

وی افزود: بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی الغدیر بومهن به بهره‌برداری رسیده که در هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد. فاز اول بیمارستان رازی ایلام به بهره‌برداری رسیده و آماده افتتاح است. فاز اول پروژه بزرگ ۱۰۰۰ تخت‌خوابی در مجتمع امام خمینی (ره) افتتاح شده و به طور کامل دهه فجر افتتاح می‌شود.

منصوری افزود: تقویت محور ترانزیتی غرب کشور که در مصوبات سفر رییس‌جمهور بود بخشی از آن تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی